|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Jeg tror jeg må ha ny vaskemaskin, og lurte derfor på å kjøpe en med tørketrommel. Fungerer dette bra? Er det mer trøbbel med disse, og er det sånn at om tørketrommelen svikter, så kan jeg ikke bruke den som vaskemaskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Vi hadde sånn da det fremdeles var bare oss, og var i grunnen veldig fornøyde. Men nå som vi har barn, er det greit å ha dem hver for seg. I tillegg var det ganske liten kapasitet på den vi hadde, men vet ikke om det finnes med større kapasitet.
![]() |
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Jeg ville heller gått for en bra vaskemaskin og tørkesnor til jeg hadde hatt råd til en separat tørketrommel.
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Og hvis det er økonomiske grunner (og ikke plassgrunner) til at du går for noe sånt, tror jeg nesten du kan få det like billig totalt ved å kjøpe to separate. Tromler er ikke noe hokuspokusgreier, du kan kjøpe en helt billig og enkel en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Nei, da kan du ikke vaske og tørke samtidig.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Det er praktiske årsaker til at jeg vurderer det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Du må ikke finne på å kjøpe kombinert!
![]() |
#10 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Pappa hadde sånn og frarådet meg det på det sterkeste da jeg lurte på å kjøpe. For det første fordi tørketrommelfunksjonen kun kunne tørke halvparten av det som var vasket om gangen, og fordi klærne aldri var helt tørre når de kom ut fra tørking.
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Tror det er lurt å droppe det, etter hva jeg har hørt av erfaringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Vi har hatt kombimaskin i fem år p.g.a. plass, og det er på ingen måte den optimale løsningen. Men noen av motargumentene som kommer fram her, har ikke vært et problem for oss. F.eks. har jeg aldri følt behov for å vaske og tørke samtidig (vi er fire personer i husholdningen).
![]() |
#15 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?
JA, det er upraktisk tenkt
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Jeg kjører nesten alltid vask og tørk samtidig jeg...
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Den vi hadde, fra UPO, var direkte brannfarlig, for det fantes ingen måte å rense ut lo fra tørkingen. Det samlet seg i stedet rundt om kring i selve maskinen, f.eks. satte det seg fast i vifta hvor det ble svidd. Så jeg frafråder slike på det absolutt sterkeste.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?Har ikke erfaringer med slike selv, men slike mange har omtalt dem har jeg vel konkludert med at de er dårligere vaskemaskiner enn vanlige vaskemaskiner og dårligere tørketromler enn vanlige tørketromler....
![]() |
#19 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?nei. har hørt mye dårlig om disse. IKKE kjøp.
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Burde jeg kjøpe en vaskemaskin med tørketrommel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|