|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har Didriksons Parkas (vår/høst)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Noen som har Didriksons Parkas (vår/høst)?Lurer på om jeg har en som ligner veldig i alle fall, så jeg antar at det er samme stoffet siden den kostet like mye. Det er ikke en regnjakke, men jeg har brukt min vinteren igjennom uten å bli gjennomvåt eller kald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Uhelbredelig B-menneske
![]() Sv: Noen som har Didriksons Parkas (vår/høst)?Står at det er skalljakke, så da er den nok ufòret. Er i nyeste katalogen til Sportmann, men mener jeg så en slik i fjor også |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Noen som har Didriksons Parkas (vår/høst)?Nei, denne er ikke ufóret, men sånn halvveis tykk. Altfor tykk som vårjakke fremover. Har brukt min i måneder nå, og vært veldig god og varm. Til og med på fjellet. Den er kjempegod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Uhelbredelig B-menneske
![]() Sv: Noen som har Didriksons Parkas (vår/høst)?Det står jo at det er skalljakke.....og de er jo...eh bare et "skall" og ikke noe fòr ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Retromum
|
![]() Sv: Noen som har Didriksons Parkas (vår/høst)?Jeg har en tilsvarende modell som er fôret, men den kostet kr 1600. Jeg mener at den du viser til her er ufôret og dermed litt rimeligere. Men ellers er modellene temmelig like.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Noen som har Didriksons Parkas (vår/høst)?Så de bruker kanskje bare samme bildet som på vintermodellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|