|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokJeg leste nettopp Potensgiverne av svenske Karin Brunk Holmkvist.
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokJeg leser Jonathan Frantzen "Freedom" nå, typisk "en God Bok" vil jeg si
![]() |
#4 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokLinda Olsson - La meg synge deg stille sanger. Den er nydelig!
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokTegneserieroman: Persepolis av Marjane Satrapi.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokFeelgood bok: Guernsey forening for litteratur og potetskrellerpai av Mary Ann Schaffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokI krim-kategorien kan jeg i allefall bidra litt selv om det er lite utenom pensum som leses her for tiden.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokJeg vil anbefale Nådens omkrets av Jørgen Brekke. Jeg lider av "lesesperre" for tiden, men denne boken var umulig å legge fra seg. Barnepiken av Stockett tror jeg også kunne vært noe på deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokJeg liker Carl Hiaasen sine bøker (krimish) Han skriver humoristisk og med litt aktuelle tema. Jeg flirte feks godt av "Star Island" (vet ikke hva den heter på norsk) som handler om kidnappingen av look-aliken til en fordummer ung "popstjerne". Lettleste greier, perfekt for ferie.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en God BokJeg er veeeldig glad i Cecilia Samartins bøker f. eks Drømmerhjertet
![]() |
|
|