|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Jeg har en Bergans Stranda II Lady som jeg bruker i all slags vær, og er godt fornøyd med den. Jeg bruker fleece-jakke under om vinteren. Den er jo ikke helt billig, jeg er overbevist om at man finner bra jakker til en bedre pris, men denne passet meg på alle vis. Bergans oppgir 3200 som veiledende pris.
![]() |
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Litt liten, kanskje, i alle fall ikke så lang i ermene. Jeg var vel str. 38 da jeg kjøpte min i begynnelsen av forrige graviditet, og var vant til å kunne bruke S og M, selv om jeg er 175. Denne måtte jeg ha i L, uten at det så for stort ut. Etter svangerskapet var jeg ca. str 42, den satt fortsatt fint og det var plass å gå på. Jeg fikk faktisk igjen glidelåsen gjennom det meste av svangerskapet.
![]() |
![]() |
#7 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Bergans har mange fine og det er knallbra jakker. Men om man vil ha litt billigere jakker, får man fremdeles fine og gode jakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)
Takk for tips! Det er Stormberg jeg har nå. Har vært godt fornøyd med den, bortsett fra at glidelåsen røk nå etter et drøyt år ...
![]() |
#11 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Jeg kjøpte Stetind skalljakke på Felleskjøpet. De har opptil 70% rabatt på klærne for tiden, så jeg betalte 490 kr. Jakka er helt super.
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Felleskjøpet, altså?
![]() |
#13 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Jeg har en skalljakke fra Bergans som jeg er veldig fornøyd med. Kjøpt på Norwegian Outlet, der er det litt billigere.
![]() |
#14 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Om du skal bruke den til hverdags ville jeg ha sjekket ut jakkene fra Stormberg.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Jeg kjøpte også Stetind jakke på Felleskjøpet. Betalte ca 500 kr for den (70% rabatt). Kjempegod jakke som jeg har fått mange komplimenter for. Jeg har den røde. Den finnes også i en veldig fin lyseblå farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)
Jeg så det bilde på nettsiden, men klarte ikke å finne noen beskrivelse?
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Takk for alle tips! Jeg kommer nok til å benytte jakka mest når jeg er på tur, men sikkert også til vanlig hverdagsbruk. Jeg trenger ingen "fjelljakke", men den må være vann- og vindtett.
![]() |
#18 |
grand multipara
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Jakka jeg sikter til har vannsøyle på 15000, reklamerer for å være 100% vanntett, vindtett og pustende.
![]() |
#20 |
grand multipara
![]() Sv: Jeg trenger ny skalljakke/allværsjakke(?)Nei, jeg bor på bøgda, har handlet på det lokale felleskjøpet. Hvilken str trenger du?
![]() |
|
|