|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Så feil kan man ta!I dag er jeg sjokkert, flau, men overlykkelig ny eier av et par BH-er som passer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så feil kan man ta!BH som passer er fantastisk! Mantra: ned i omkrets, opp i cup. Grattis med nye bh'er |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Så feil kan man ta!Akkurat cupen tror jeg veeelidg mange bommer på. Jeg har ganske små pupper men har 65DD. Min mor kom rekende med en ubrukt B-cup BH til meg og spurte om jeg ville overta den, og holdt på å daue da jeg sa jeg hadde DD, hun trodde meg ikke. Hun er en av disse mange som tror at små pupper = A-cup og at DD er jur som henger ned til knærne.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 22-03-11 kl 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Så feil kan man ta!Takk folkens, jeg bare nyter følelsen av dette nye, fantastiske vidunderet som faktisk er godt å ha på seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Så feil kan man ta!Veldig ok å få rett cupstørrelse ja.
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Så feil kan man ta!Jeg har F og FF, det er stor forskjell fra 85 C, altså! Holdning og støtte, til og med midjen blir smalere!
![]() |
#10 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så feil kan man ta!Hjelp til å finne riktig str ja, det hadde trolig kunne vært lurt. Jeg synes rett og slett det er ubehagelig å skulle få noen til å hjelpe meg med dette, men kanskje burde jeg vurdere det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så feil kan man ta!
Så 85 C kan fort bli til F og FF? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Anbefales virkelig, Luvi. Dama var veldig profesjonell, og hadde et godt blikk for hva som passet og ikke. Ikke flaut i det hele tatt, i motsetning til hva jeg hadde forestilt meg. Og hun kom med tips om hvordan man skulle teste ut BH-er selv (les: bøy og tøy i prøverommet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Så feil kan man ta!Oi. Det har jeg da aldri tenkt over engang.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Så feil kan man ta!Går an å prøve selv også, om du bruker god tid. Jeg fikk ei venninne til å bli med meg i butikken, hun fant BHer og var med meg i prøverommet og prøvde på.
![]() |
#16 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så feil kan man ta!Så godt å få riktig str,da,viktig med profesjonell hjelp på det området også,ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Så feil kan man ta!En klassiker dette - en film fra Bravissimo om hvordan man finner ut om bh-en passer eller ikke. Dvs flere filmer, se gjennom dem og lær! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Et velkjent FP-motto, hvis du søker litt rundt her inne er "ned i omkrets, opp i cup: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Du går normalt ned 1 størrelse i omkrets og opp en størrelse i cup. Så må du bare fortsette til du treffer blink. Du vet når du treffer blink for å si det sånn. Hvis du får "rumpesprekk" aka "Angela Merckl-pupper" (enda litt mer sammenklemt egentlig, det er ikke _så_ ille, dette) av bh-en din skal du sannsynligvis ned i omkrets og opp i cup, uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så feil kan man ta!Men om man synes at 80 alt er litt stramt da? Omkretsen øker da vel ikke proporsjonalt med cupen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|