Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 08:44   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)

Jepp, nå skal vi også flytte. Og ha visning. Og alt det styret som følger med.

Hva lærte DU av din flytteprosess? Hva var veldig lurt, og hva var veldig unødvendig? Brukte du stylist? Leide lagringsplass eller lagringscontainer? Hva tok lengre/kortere tid enn planlagt? Hva hadde du gjort annerledes neste gang?

Eller har du noen morsomme flytte-tabber eller historier å dele?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 08:49   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)

Veldig lurt å høre på megler og ribbe kåken for ALT unødvendig av møbler og stæsj. Vi var så heldig at vi fikk sette det i huset vi skulle flytte til.

Vi brukte ikke stylist, og i følge megler var det unødvendig hos oss.

Lurt å være kritisk til meglers tilbud og prute på prisen (om dere ikke allerede har valgt megler da).

Lurt å ikke legge ut huset/leiligheten til for høy pris, folk blir faktisk skremt av det.

Det er delte meninger om visningstidspunkter, men jeg som huskjøper ville gått på visninger på søndag i stedenfor i ukedagene, men dette vet jeg meglere strides om. Både søndag og en ukedag er vel vanlig.

Vurdér nøye om det er verdt å annonsere i Aftenposten e.l. For vår del kunne vi nok droppet det, og gudene skal vite at det kostet. Ble nesten 20.000 bare for avisannonsering.

Ikke gjøre bære og kjøre-delen av flyttingen selv. Vi har gjort det to ganger, men blæ! Pakk ned i esker og poser og få andre til å bære inn og ut av lastebil og inn i nytt hus, så du bare kan stå å peke hvor ting skal.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 08:55   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)

Vi hadde en stylist som kom og ga noen råd. Jeg tippet at det ville være unødvendig, men hun sa ting som var smarte som vi ikke hadde tenkt på:
- bruk sengeteppe. Mange synes det er for intimt å komme inn på et soverom uten.
- om du har alkohol synlig, sett det vekk. Endel kan reagere på det.
- rydd, men ikke rydd vekk alt. Ta for eksempel vekk halvparten av skoene og klærne i skapet, da ser det ut som dere har bedre plass.

Jeg er av den oppfatning at det skal se ut som noen bor i huset, men at man skal sette unna de aller mest personlige tingene. Dersom man er av typen som har MANGE fotografier av familiemedlemmer på veggene, kan man for eksempel kanskje ta vekk halvparten?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 08:55   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Bruk flyttebyrå.

Gammel 12-04-11, 09:10   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Brukte du stylist?

Er man veldig flink selv, så trenger man kanskje ikke stylist (som Kokosbolle ifølge tråder jeg har sett her inne). Mens andre igjen ikke bør selge uten... har man sett på bilder på Finn.

Stylist var inkludert i meglerprisen da vi solgte leilighet for noen år siden. Jeg mener å være ganske oppegående på interiør selv, så jeg ville ikke betalt ekstra for det. Men hun kom med et par bra tips:
- Lag god plass i yttergangen. Hvis det kommer flere på visning, så bør det være god plass for folk der. Vi fjernet da kommoden vi hadde der, da virket gangen mye bredere. Selvsagt ryddet vi vekk alle klær og sko ved visninger.
- Gulvtepper "krymper" gulvflaten. F.eks. hadde vi en lang teppeløper i gangen, og når vi tok bort denne så gangen mye bredere ut. Eller ihvertfall ikke så smal.
- Sengetepper som andre her sier.
- Visningshåndklær. Jepp - jeg kjøpte faktisk noen som kun var framme på visningene. Ikke legg ut de gamle slitte.
- Lag luft og rom i bokhyllene. Jeg pakket ned tre esker med bøker, og hylla så fremdeles ikke tom ut.

Ellers så pakket vi etterhvert (og merket eskene godt!), og kunne heldigvis lagre i nyhuset. Pakket vekk mye av det vi hadde i boden, og tok en ordentlig ryddings i "garasjeboden" (felles garasjeanlegg med nettingbod ved hver parkeringsplass).
Og så sa vi fra til naboene at vi skulle ha visning - nabodamen tok hensyn og sa hun skulle sørge for å ikke ha sine villbasser av noen barnebarn på besøk akkurat da. Grei dame.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:12   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom forresten på at en gang jeg var på visning i et hus, så luktet det nystekt middag (ikke bra) og attpåtil satt husverten i godstolen sin og rullet seg en røyk og gikk ut på verandaen og tok noen trekk. Sistnevnte var definitivt turnoff, selv om han ikke røkte inne (akkurat da).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:17   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betale for flyttevask! Tenk, selv innsiden av søpleskapdøra ble skinnende hvit! Det er nok de best anvendte pengene noensinne.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:21   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Betale for flyttevask! Tenk, selv innsiden av søpleskapdøra ble skinnende hvit! Det er nok de best anvendte pengene noensinne.

Ellers er det lurt å ikke brekke stortåa slik at man har gips og krykker når man skal pakke livet sitt ned i kasser, har jeg hørt.

En eventuell neste gang (Gud forby!) tror jeg også at jeg ville ha spandert på meg flyttebil. Jeg skal heller ikke flytte midt på vinteren flere ganger, på årets kaldeste dag med en døgnmiddeltemperatur på 30 minus.

Vi brukte ikke stylist, og jeg synes det ble veldig fint allikevel. Det syntes også pensjonisten som kjøpte leiligheten vår nesten 10 % over meglers prisantydning.

Gammel 12-04-11, 09:21   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig (å lurt) å prute på meglers pris.

Før visning og fotografering skal man ikke så mye rydde, som "flytte ut" av boligen. Vi ryddet og vasket i en uke, og det betalte seg på bildene, gitt. Tips: ta egne bilder av alle rom mens du rydder/styler. Rot og gjenglemte ting vises veldig mye bedre på bilder enn i virkeligheten (og det er grunnen til at det er viktig å rydde godt før fotografering).

Og det er omtrent så langt vi har kommet i prosessen. Vi skal ha visning etter påske. Jeg kan komme tilbake med ferske nyheter etter den tid. Ellers finner du det meste i bloggen min om dagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:22   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Signerer folket over her.
Er endel på visning, og det jeg syntes er irriterende på visning er og ikke få svar på det jeg lurer på, fordi megleren ikke har satt seg godt inn i nærmiljøet og salgsobjektet. Setter veldig stor pris på da om eier er tilstede, så hvis en av dere har mulighet er det en fordel. Friske blomster og levende lys gjør det hjemmekoselig. Rene store flater er tiltalende. Fjern nedslitte pynteputer og loslitte pledd fra sofaen. Har dere hage eller uteplass, bør denne også vises fra sin beste side. Prangende gardiner kan med fordel fjernes, slipp inn mye lys.

Flyttevask er også velinvesterte penger. Sist vi flyttet inn i hus hadde jeg akkurat fått mini, så jeg fortalte hva jeg ville ha gjort i nyhuset, mannen leide inn 2 malere og jeg dro på 3 uker ferie med ungene og mamma - det var godt å komme hjem til ett hus hvor jeg kun skulle dekorere

Gammel 12-04-11, 09:24   #11
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde betalt for flyttevask skulle jeg gjort det en gang til, ja. Vi hadde ikke behov for stylist, vi hadde et vanlig rekkehus (4 år gammelt) med hvite gipsvegger, eikeparkett og hvite og grå fliser - det skal godt gjøres å ikke klare å shine det såpass at de fleste kan se for seg sine egne ting der. Men vi tok vekk mer enn jeg var forberedt på, og var nøye på sengetepper på alle senger.

Jeg liker ikke at huseier er til stede under visningen, samtidig forventer jeg at megler skal kunne svare på spørsmål. Vi har sett så mye rart, av huseiere som omtrent har grått på kjøkkenet mens interessenter har kikket i skapene bak dem, til meglere som ikke aner noe om sentrale ting om huset. Vi pushet megler mye på hva hun kunne om området osv før vi skrev kontrakt, slik at vi visste at hun faktisk kom til å selge.

Vi solgte i et pressområde, men noe riktig må vi ha gjort selv også - det gikk himla mye over takst.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:31   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

flyttevask!
og hvis du flytter fra enebolig - lei en liten container, framfor å kjøre på søpla eller flytte med seg evt. ting man lagrer på men aldri får gått gjennom.
Da jeg flyttet først fra schvææææært hus til et mindre et, og deretter fra et mindre hus til leilighet kjørte jeg sånn kast/selg/gi bort -regime. Det er mye lettere på vei ut av et hus og _ned_ i esker, enn det er på vei inn i et hus og _opp_ av esker.

Flyttebyrå som bærer og kjører.
Og flyttevask, for all del.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:35   #13
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har bare kommet til trinn en, bestemme oss for megler, men har funnet ut at det er penger å spare på å få inn flere meglere. Endte opp nesten 20 000,- under det de to første kunne selge for. Provisjonen er det man kan prute på. Vi endte opp med 1,2%.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:37   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva lærte DU av din flytteprosess?
At vi aldri mer skal gjøre det.

Hva var veldig lurt, og hva var veldig unødvendig?
Det var vel kanskje litt unødvendig å stå og kappe lister med kappsag i gangen 2 timer før visning, men vi ble ferdig.

Brukte du stylist?
Nei. Vi fikk veldig mange gode råd av megler, og god hjelp fra kjentfolk.

Leide lagringsplass eller lagringscontainer?
Vi hadde leid lagringsplass, men gjorde det litt i forkant. Veldig greit å få stuet unna alskens greier etterhvert som vi ryddet i bod og skap. (Info for vestlendinger: Vi brukte Bergen Minilager, de var veldig grei på pris.)

Hva tok lengre/kortere tid enn planlagt?
Den siste finpussen. Maling og listing og tjohei. Men vi er deadlinejunkier begge to ...

Hva hadde du gjort annerledes neste gang?
Blitt helt ferdig med oppussingen først ...

Eller har du noen morsomme flytte-tabber eller historier å dele?
Morsomt var det overhodet ikke, men banken klarte å kløne til overføringen av kjøpssummen da vi overtok huset. Bankdamen vår var på ferie og hadde overlatt alt til en annen som overlot det til en tredje, og han rotet det så hinsides til at vi måtte vente en ekstra dag med å overta, samt signere alle lånepapirene på nytt og da rotet de det til enda mer. Det var skuddpremie på bankmannen i mange måneder etterpå, og jeg var *så* langt fra å bytte til nærmeste andre bank ...

Gammel 12-04-11, 09:37   #15
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha inn flere meglere, så sammenligner du dem.

For min del var magefølelse litt viktigere enn pris faktisk. Jeg valgte bort den sleske, ivrige, og billigste mot den erfarne, rolige, lokalkjente og littebitt dyrere. Tredjemann var en dame som ikke ante hva hun snakket om, så henne vurderte jeg ikke i det hele tatt (selv om det sikkert var flere i firmaet).

Første gangen jeg solgte brukte jeg stylist, med stort hell. Andre gangen fikk jeg tilgang på ei her inne som hjalp meg Med stort hell det og. Jeg hadde uansett trengt hjelp av noen utenfra til den jobben, men det er det jo ikke alle som gjør.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:38   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Hva lærte DU av din flytteprosess?
At vi aldri mer skal gjøre det.

Ja, det er vel i grunnen min viktigste lærdom også.

Gammel 12-04-11, 09:40   #17
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Ikke pakk bort tøy i svartsekker og lagre det hos foreldre, særlig ikke hvis foreldre samtidig rydder egen kjeller og sørger for at alle svartsekker blir kasta.

Definitivt kjøpe seg ut av flyttevasken. Flyttevask er det verste som finnes. Og ellers bare hiv ut omtrent alt dere eier. Jeg brukte FP-stylistene.

Gammel 12-04-11, 09:44   #18
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Ha inn flere meglere, så sammenligner du dem.

For min del var magefølelse litt viktigere enn pris faktisk. Jeg valgte bort den sleske, ivrige, og billigste mot den erfarne, rolige, lokalkjente og littebitt dyrere. Tredjemann var en dame som ikke ante hva hun snakket om, så henne vurderte jeg ikke i det hele tatt (selv om det sikkert var flere i firmaet).

Definitivt. Megleren vi valgte var ikke han som kom aller best ut, men han som vi har kjøpt av og som har solgt for flere venner av oss. En av meglerne (byens største) har brukt over en uke på å gi oss et tilbud, ville gjerne ha salget altså.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:46   #19
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Vårt beste tips er å leige folk til å vaske ut kåken. Det var vel anvendte pengar for vår del. Evnt. klager på reingjering kunne da vidareformidlast til byrå. No visste me rett nok at kjøpar var av den pirkete sorten, men eg synes likevel det var verdt pengane. Me tok innsida av skap og skuffer sjølve.

Gammel 12-04-11, 09:47   #20
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Bare sørg for at flyttevasken gjør en god jobb. Vi måtte vaske leiligheten skikkelig før vi kunne ta den i bruk, vaskebyrået hadde såvidt tatt overflatevasken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.