|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Jepp, nå skal vi også flytte. Og ha visning. Og alt det styret som følger med.
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Veldig lurt å høre på megler og ribbe kåken for ALT unødvendig av møbler og stæsj. Vi var så heldig at vi fikk sette det i huset vi skulle flytte til.
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Vi hadde en stylist som kom og ga noen råd. Jeg tippet at det ville være unødvendig, men hun sa ting som var smarte som vi ikke hadde tenkt på:
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)
Er man veldig flink selv, så trenger man kanskje ikke stylist (som Kokosbolle ifølge tråder jeg har sett her inne). Mens andre igjen ikke bør selge uten... har man sett på bilder på Finn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Jeg kom forresten på at en gang jeg var på visning i et hus, så luktet det nystekt middag (ikke bra) og attpåtil satt husverten i godstolen sin og rullet seg en røyk og gikk ut på verandaen og tok noen trekk. Sistnevnte var definitivt turnoff, selv om han ikke røkte inne (akkurat da). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Betale for flyttevask! Tenk, selv innsiden av søpleskapdøra ble skinnende hvit! Det er nok de best anvendte pengene noensinne.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Det er mulig (å lurt) å prute på meglers pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Signerer folket over her.
![]() |
#11 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Jeg hadde betalt for flyttevask skulle jeg gjort det en gang til, ja. Vi hadde ikke behov for stylist, vi hadde et vanlig rekkehus (4 år gammelt) med hvite gipsvegger, eikeparkett og hvite og grå fliser - det skal godt gjøres å ikke klare å shine det såpass at de fleste kan se for seg sine egne ting der. Men vi tok vekk mer enn jeg var forberedt på, og var nøye på sengetepper på alle senger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)flyttevask! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Vi har bare kommet til trinn en, bestemme oss for megler, men har funnet ut at det er penger å spare på å få inn flere meglere. Endte opp nesten 20 000,- under det de to første kunne selge for. Provisjonen er det man kan prute på. Vi endte opp med 1,2%. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Hva lærte DU av din flytteprosess?
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Ha inn flere meglere, så sammenligner du dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
Ja, det er vel i grunnen min viktigste lærdom også.
![]() |
![]() |
#17 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Ikke pakk bort tøy i svartsekker og lagre det hos foreldre, særlig ikke hvis foreldre samtidig rydder egen kjeller og sørger for at alle svartsekker blir kasta.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Definitivt. Megleren vi valgte var ikke han som kom aller best ut, men han som vi har kjøpt av og som har solgt for flere venner av oss. En av meglerne (byens største) har brukt over en uke på å gi oss et tilbud, ville gjerne ha salget altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Vårt beste tips er å leige folk til å vaske ut kåken. Det var vel anvendte pengar for vår del. Evnt. klager på reingjering kunne da vidareformidlast til byrå. No visste me rett nok at kjøpar var av den pirkete sorten, men eg synes likevel det var verdt pengane. Me tok innsida av skap og skuffer sjølve.
![]() |
#20 |
Tatt på
|
![]() Sv: Dette har jeg lært av å ha visning og forberede flytting (AKA flytte-tråden)Bare sørg for at flyttevasken gjør en god jobb. Vi måtte vaske leiligheten skikkelig før vi kunne ta den i bruk, vaskebyrået hadde såvidt tatt overflatevasken.
![]() |
|
|