|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Snart tid for kongelig bryllup!Og hva er da mer naturlig enn å lage kongelig kaffemønster med bilde av Kate og William? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Snart tid for kongelig bryllup!
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
Da lager en sjablong de holder over, slik at drysset faller igjennom i mønster.
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Snart tid for kongelig bryllup!Lekkert:
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snart tid for kongelig bryllup!Mamma var i London når Diana og Charles giftet seg, husker hun hadde med en kongeblå "royal-mønstret" teboks hjem til betstemor med bilde av de på. Den stod på hylla til pynt i alle år, alt for fin til å kunne brukse må vite! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Snart tid for kongelig bryllup!Kaffemønstrene begynner egentlig å se ganske sobre og stilige ut nå, hva?
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
Hey, sånn teboks kjøpte vi også. Da jeg ryddet etter at bestemor og bestefar døde, så kastet jeg boksen. Som de altså hadde oppbevart i over 20 år.
![]() |
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Snart tid for kongelig bryllup!Jeg husker veldig godt bryllupet til Charles og Diana. Av en eller annen grunn var mamma og jeg hjemme alene, og hun satt i godstolen og jeg lå på golvet og halvveis leste Fantomet og halvveis fulgte med på tv-en.
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|