|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Navarsetes utbruddhttp://politisk.tv2.no/nyheter/her-s...n-ut-velgeren/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
"De"
|
![]() Sv: Navarsetes utbruddDet kan vel knat kalle utskjelling. Det må være lov å vise følelser.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Navarsetes utbruddDet der var da greit det synes jeg. Hun er engasjert og har følelser for det hun driver med. Det er mye mer vanskelig å skjønne hvorfor man kjemper så hardt for å ha sykehus med små fødeavdelinger og høyere risiko synes jeg. |
![]() |
![]() |
#8 |
Halloen!
![]() Sv: Navarsetes utbrudd
Jeg er enig i det. Det er jo ingen tvil om at Navarsete har jobbet med saken, men hun nådde ikke fram, sånn er det bare. Da blir det fryktelig uprofesjonelt å ta en " er du klar over hvor mye jeg har jobbet!" når hun- ikke uventet- møter kritikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
Fordi man synes at det tross alt er er tryggere å føde på et sykehus med rimelig bra kompetanse enn i en personbil eller ambulanse bak Shell på Nordfjordeid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Navarsetes utbruddJeg tror egentlig det er en bra ting med politikere som føler litt jeg. Bare så synd at tårene jeg kommer på i farta er grått over lokalsykehus og Søviknes. :desillusjonert igjen: |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, jo. Men hun er politiker av yrke, dette er hennes jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navarsetes utbruddJa, det var nok uprofesjonelt, men jeg er også enig i at hun tjener en del på det. Som en som ikke har fulgt så nøye med saken, var det ingen tvil at hun hadde jobbet veldig hardt med dette, men det hadde ikke gått hennes vei. Hun viser absolutt en menneskelighet og engasjement for saken som jeg ofte savner i det bildet jeg får servert av politikere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
Har du virkelig lyst å avspore tråden til denne diskusjonen istedet?
![]() |
#14 |
Halloen!
Nei, det var nok en litt annen diskusjon, (har vi tatt den her, forresten?) men SF fikk fram litt Navarsete-sinne (Ok, irritasjon, da) i meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
Ministre er ikke folkevalgt, og selvsagt er det et yrke å være minister. (Og det er mulig du er folkevalgt, men jeg er det ikke.
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
Huh?
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Navarsetes utbruddJeg skjønner egentlig godt at hun ble irritert. Hun hadde jo jobbet hardt for dette, og så få det i fleisen at hun hadde sveket saken.
![]() |
|
|