|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Ja, dette lurer jeg på i kveld. Jeg klarer ikke helt å bli enig med meg selv hvor stort dette beløpet bør være.
Mamma til fem Wish It ☆ Dream It ☆ Do It Sist redigert av amor : 11-04-11 kl 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?200 kr bruker vi på de som er litt mer perifere.
![]() |
![]() |
#3 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?
Takk for svar, men hva med de som er barn til venner som er litt nærmere? Hvor mye mer er ok å gi til dem?
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Kommer an på om du er invitert i selskap eller ikke. Uten invitasjon eller til dagen etterpå hadde jeg brukt 200 kr. Invitasjon til middag for hele familien, lik kostnad per person. Min 200 kr per pers. Om alle fire var invitert 800 eller mere.
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Jeg har brukt å gi 300 kroner til nabobarn som er konfirmanter. Veit egentlig ikke hvorfor jeg har havnet på akkurat det, men det kjennes liksom riktig ut.
![]() |
#7 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Jeg glemte å opplyse at det gjelder pengegave når en ikke skal i selskapet.
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Jeg synes 300 høres fint ut.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Vi har gitt 2-300,- til vennebarn som ikke er veldig nære og 500,- til veldig nære venners barn.
![]() |
#11 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Vi har brukt å gje 2 - 300 kr til konfirmanten + ein blomster til foreldre/konfirmant i slike situasjonar. I nokre tilfeller har eg baka ei kake til kakebordet i tillegg, dersom dei har hatt ynskje om dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Vi ga 400,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Nære venner 300-400. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
X First Lady
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Til nære venners barn gir vi 500 kr, og venners barn vi ikke har så mye kontakt med får ca 300. Å bake ei kake om det er ønskelig er også¨vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor mye penger i gave til konfirmant som er barn av venner?Til nære venners barn gir vi nok rundt kr. 5-700,-.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|