|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Ungdomsskolen vår har innført midt-time. 1 time fri til å spise,tilgang til leksegjøring i stillerom og andre aktiviteter. I denne timen har de adgang til kantinen på sykehjemmet som ligger tvers over parkeringsplassen.
![]() |
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Vi hadde det ihvertfall da jeg gikk på ungdomsskolen for 15 år siden. Vet ikke hvordan det er på ungdomsskolen her, men barneskolen har egen kantine for elevene. Her kan man ha skolematabonoment, eller klippekort.
![]() |
#3 |
Ferdig!
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Der jentungen går er det kantine på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Der jeg gikk siste året var det kantine, der jeg gikk de to første var det elevrevet kantine en gang i uken eller noe sånt.
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Ok, da er det mer vanlig enn jeg trodde.
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Det er lagt opp til kantine på ungdomsskolen der eldste går, men den er ikke i drift. (nybygd skole) Det kommer uansett ikke på tale å kjøpe mat i kantinen hver dag, den regelen gjelder også for oss voksne.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?De har kantine på guttungens skole. Han handler når han vil, da må han bruke av egne lommepenger. Sender med han penger hvis jeg ikke har passet på at vi har brød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Det er kantine på ungdomsskolen som min datter går på. Hun får lov til å handle der når hun har penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Det er det hos oss, selv om de stengte den i våres pga tullball. Nå er den åpnet igjen med ny og fresh profil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere, tilgang til kantine?Jeg vet hvertfall at det var kantine for 10 år siden på skolen der vi bodde før. De solgte påsmurte brødskiver, yoghurt og sånn, og varm mat på fredagen, vet jeg.
![]() |
![]() |
#12 |
med tunga på styret
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Han får lov til å handle hver fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Det er ingen kantine på U-skolen der vi sogner til men det er en butikk rett over veien..
![]() |
#14 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Først hadde jeg tenkt til å si nei, men når jeg tenker meg om så er det vel kantine der tror jeg. Gutten min bruker den ikke så vidt jeg vet - han har aldri bedt om penger i alle fall, og jeg har ikke tenkt på det før nå. Hehe, stakkaren går i niende klasse, så det er mulig jeg burde fulgt bedre med. Uansett, han smører seg matpakke hver morgen, så da satser jeg på at han er fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Ja, de har kantine. Men jeg vet ikke hva de selger der, mine barn er fortsatt på barneskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Det er kantine der, men de selger kun juice, youghurt o.l, ikke full lunch.
![]() |
#17 |
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?De har kantine med pizza og sjokolademelk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Mine har skolematabonoment. Da spiser de i kantinen 4 dager i uken. De får velge selv mellom brød, rundstykker og pålegg som egg, ost, skinke osv. Dette gjelder 1. trinn.
![]() |
#19 |
Øyboer
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Er kantine på ungdomskolen her. Nå er den bygget sånn at man kan sitte der, men når jeg gikk der var det bare et hull i veggen. Da fikk vi rundstykke med ost eller skinke til 5kr stk. Og melk og yughurt. Hva det er nå vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?På skolen her er det kantine. Der selges det påsmurte rundstykker, God morgen og annen yoghurt, juice osv. På torsdager er det pizza. Elever på mellomtrinn får lov til å kjøpe seg mat i kantina, men må spise på klasserommet, mens elever på ungdomstrinnet kan sitte i kantina.
![]() |
|
|