|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Fig Tree bay, Blue village Althea beachNoen som har vært der?
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachSkal dere ha all inclusive på det hotellet? Det er i tilfelle billigere å bestille hjemmefra enn på hotellet. Har ikke vært der selv, men har flere i familien som har vært der og vært veldig fornøyde. Begge familiene jeg kjenner som har vært der har angret på at de ikke har bestilt all inclusive hjemmefra, men var veldig fornøyde med hotellet og maten. Skal dere to uker og bare ønsker all inclusive ene uka, så gjør de siste uka. Er skikkelig nedtur å komme fra all inclusive og så ikke ha det lenger. Men skal en to uker så kan det være fint å ikke ha det første uka og ha det andre uka. Sist redigert av Elisabet : 14-04-11 kl 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachJeg har vært der. Det er fint der. Ikke så veldig mye spennende liv rundt hotellet, men det er et flott sted for avslapping sammen med familien. Vi har hatt all inclusive. Maten er bra, men jeg ble litt lei etter to uker.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachVi skal ikke bo inne på hotellet, men i husene de har bygget på området. Så vi har eget kjøkken. Veldig greit, syns jeg. Og jeg gleder meg til å lage mat der nede.
![]() |
#5 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachLitt shopping er det, men ikke så veldig mye. Det går jo ann å leie bil dra på tur. Det er like ved grensen til den tyrkiske delen av Kypros. Jeg vet om andre som har tatt turen dit.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beach
Husk at det er venstrekjøring på Kypros da. Ikke stedet jeg ville leid bil sånn uten videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachDet er sikkert bedre shoppingmuligheter om dere tar buss inn til Larnaca. I tillegg så lar sikkert tenåringen seg friste av badelandet som ligger i utkanten av Ayia Napa. Det er kjempestort!
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachLangtidsvarslet sier 16 grader. :sutre:
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachLarnaka skal vel ha veldig bra shopping, tror det er et bar buss-nett der nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Fig Tree bay, Blue village Althea beachBadet var fint. Flislagt, varmekabler og badekar. Ikke noe problem der. Vi bodde i 1. etg og hadde hage. Veldig fint for ungene. Det aller beste var imidlertid at husene ligger unna scena slik at man slipper støyet om kvelden hvis man ikke ønsker å være med.
![]() |
|
|