Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en mikrobølgeovn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 21:05   #1
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en mikrobølgeovn

Den gamle føyk akkurat ut døra, rykende og med flammer inni.
Trenger ikke noe fancy, bruker den bare til oppvarming, havregrøt og sterilisering av flasker.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 23:02   #2
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn

What!?! Er det ingen som gidder å bruke påskeferien sin til å komme med velbegrunnede mikroanbefalinger?

Gammel 19-04-11, 23:11   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du ikke skal ha noe fænsi schmænsi med grillelement og crispgreier osv (vi har det men jeg bruker det aldri) så kan du vel i grunnen kjøpe en hvilken som helst mikro. Til og med de aller billigste er jo kjempebra i dag. Jeg kjenner flere som har sånne 300-kronersmikroer og de funker helt ypperlig.

Gammel 19-04-11, 23:12   #4
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner fortsatt vår gamle Whirlpool med cripseffekt. Nå har vi en Siemens. Helt grei, men ingen forskjell på defrost og oppvarming. Eller kanskje jeg bør lese bruksanvisninga litt bedre?

Gammel 19-04-11, 23:12   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crispeffekt utfører magi med paier, altså.

Gammel 19-04-11, 23:14   #6
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Den som brant var en Whirlpool med crispeffekt (som jeg aldri brukte). Kjenner at det gjør meg en smule skeptisk.

Gammel 19-04-11, 23:17   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi har nettopp kjøpt Whirpool med Crisp-effekt. Fin-fin. Ellers kan du få vår gamle, tror den er omtrent 20 år gammel, men virker fortsatt. Mannen var skeptisk så vi kjøpte ny, men den står i boden enda.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 23:18   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mikro begynner å lukte brent og røyke når jeg bruker grill- eller crispfunksjonen. Men den er sikkert utgammel da, det er en kombigreie over komfyren med mikro og vifte, skikkelig harry. Den var her da vi flyttet inn, så fort jeg får penger til det skal den knertes.

Gammel 19-04-11, 23:19   #9
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Den som brant var en Whirlpool med crispeffekt (som jeg aldri brukte). Kjenner at det gjør meg en smule skeptisk.

Det hadde jeg også blitt, men vår varte i mange år før vi måtte gi den bort til svigers i og med at vi pusset opp. Og jeg har et godt forhold til svigers.

Gammel 19-04-11, 23:24   #10
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ellers kan du få vår gamle, tror den er omtrent 20 år gammel, men virker fortsatt. Mannen var skeptisk så vi kjøpte ny, men den står i boden enda.

Takk som byr, men jeg tror jeg står over.

Gammel 20-04-11, 07:46   #11
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen forklare hvordan de bruker crisp og grill?

Vi ahr denne: http://www.elkjop.no/product/hviteva...-mikrobolgeovn

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 00:17   #12
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en Whirpool med grill og crisp og alt som er. Grillen bruker jeg nesten aldri - crispen bruker jeg flere ganger i uka. Super til å tine/varme rundstykker, boller, steike karbonader etc. Når man bruker crispen så blir det ikke så seigt som det kan bli med bare micro - det smaker som nystekt :-). Steiker papp-pizza i microen - hele familien er enig om at den smaker best da ;-)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.