|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor finner jeg lamper som dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg lamper som dette?Jeg har jukseboliakopien, og tja... den gir lys. Det er ikke på noen som helst slags måte leselys, og den gir egentlig ikke noe spesielt godt lys ellers heller (dårlig spredning/refleksjon elns). Jeg har arbeidslampe i tillegg, og priser meg lykkelig over at spisestuelampa gir godt lys i rommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor finner jeg lamper som dette?Jeg har ikke erfaring med sånne lamper, men jeg har erfaring med å kjøpe lamper på Bolia. Vi erfarte at identiske lamper som de vi kjøpte (samme merke) kunne kjøpes for nesten halv pris på Living.
![]() |
#8 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg lamper som dette?Bohus har en fin med hvit stoffskjerm. Vurderte den selv men den ble for kort. Kunne godt tenkt meg Flos men har ikke budsjett til den nå..
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg lamper som dette?Jeg holdt på å komme med spørsmål om hvorfor du skulle ha denne når du har så fin dompap-lampe, men jeg skal la være.
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor finner jeg lamper som dette?Kjøttmeis Enhjørning, kjøttmeis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|