|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?Det er forgjengeren til Karlstad, men så vidt jeg kan se er det ikke veldig stor forskjell. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?Haha - ja jeg ønsker å kjøpe en brukt en, men vil vite hvordan det funker med trekk og sånt først, for det trekket som sitter på er ikke spes. fint. Gråblått - og det passer ikke noe særlig i heimen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?Vi har en Karlanda som vi har byttet trekk på, og den ble så god som ny! Var ikke noe problem å få dratt de ordentlig på. De trekkene vi har hatt til sofaen vår har ikke vært vaskbare, så jeg bare kastet det gamle trekket da vi byttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
--
|
![]() Sv: Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?Vi har Karlstad, og det jeg synes er knotete med trekkene her er at du må demontere deler av sofaen for å skifte trekk på armlenene. Ellers har jeg vasket en og en pute, men vi har et beige og et lyseblått trekk og det har ikke blitt synlig der. Jeg har tidligere hatt mørkere stoff på sofaer fra IKEA, og da har det blitt nyanseforskjeller. Ikke store, men litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?Nå aner jeg ikkenoe om Karlanda, men vi har en Klippan sofa som jeg har tatt av og vasket trekket på noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?
Det var det jeg tenkte ja. Der har de veldig mange fine trekk. Ikke avskrekkende dyrt heller egentlig. Vel 3000 for ny sofa er jo ikke så galt synes jeg |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Det er absolutt ikke så galt, nei! Hold oss oppdatert, da! Er veldig spent på hvordan de trekkene er.
![]() |
#9 |
--
|
Da er jo ikke det et problem. Jeg synes det er litt styrete på Karlstad, og hadde jeg visst det hadde jeg nok valgt annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?Jeg har kjøpt nytt trekk til min Karlanda fra Bemz - det gikk alldeles utmerket, og sofaen ble mye finere. Det var deilig å slippe å kaste den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har byttet trekk på Karlanda sofa?Vi har kjøpt trekk til vår Karlstad på Bemz, og jeg vil bare advare mot å kjøpe trekk i stoffet Panama Cotton. Det suger til seg alt av støv og er like stygt bare minutter etter støvsuging. Fargen bleknet også ganske mye i vask. Vi skal nå få igjen pengene og kjøpe trekk i en av de andre stoffkvalitetene.
![]() |
|
|