Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sommerdyne for voksne

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-11, 18:10   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sommerdyne for voksne

Vi har ekstra lange dundyner som er perfekte til vinterbruk, men som blir alt for varme nå i sommerhalvåret. Har også noen fiberdyner, men de er helt enkle og tynne, de syns jeg blir for kalde.

Hva slags sommerdyner bruker dere? Dun? Fiber? Merke? Er du fornøyd?

Gammel 03-05-11, 18:14   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerdyne for voksne

Vi har en fra Tanum Dun som heter Sahara. Vi er veldig fornøyde med den. Vi har dog aldri brukt den i Norge, bare her i USA. Den er tynn og herlig. Vi kjøpte den i butikk på baksiden av Ullevål Stadion.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 18:20   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Er det det samme som denne http://www.tornerose.info/index/SommerDUNdyner.html Pelen?

Gammel 03-05-11, 18:36   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tynne sommerdundyner fra Princess på CCVest; de kommer alltid på tilbud når det nærmer seg og er et bra kjøp! Koster lite og er lette og deilige.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 18:37   #5
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Er det det samme som denne http://www.tornerose.info/index/SommerDUNdyner.html Pelen?

Ja, det er det. Veldig god, men vi har ikke prøvd den når det har vært veldig kaldt i rommet, men med AC mer eller mindre konstant på. Vi er veldig glad i den.

Gammel 03-05-11, 18:39   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Og du tenker på denne, Missa? http://www.princessbutikken.no/velg-...rod851020.html Hm. Princess sin var da mistenkelig billig?

Gammel 03-05-11, 18:44   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt mulig, ikke så lett å gjenkjenne den klumpen der... Men sikkert den! Mener den kostet enda mindre da vi kjøpte våre. Holder i massevis, synes jeg da! (Vinterdyner er mye viktigere å ha lyxiga - sommerdyner skal bare være der lissom.) Lurer på om ikke sitronpepperet også har sånne, spør henne og!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 18:45   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Og du tenker på denne, Missa? http://www.princessbutikken.no/velg-...rod851020.html Hm. Princess sin var da mistenkelig billig?

Me har to sånne og er veldig fornøyd. Ser ikkje kva som kunne vore anleis, iallfall. Den er tynn, lett, passe varm, kan vaskast på 60 grader og den kan tørketromlast.

Gammel 03-05-11, 18:49   #9
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Vi kjøpte vår på veldig salg. Hvor mye vi betalte husker jeg dog ikke. Jeg ser at bæreevnen på de to i tråden her er ganske forskjellige.

Palmen, ta en runde rundt og kjenn på dem.

Gammel 03-05-11, 18:50   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Jeg har lagd et excelark der jeg sammenligner egenskaper fra alle sommerdynene fra alle produsentene. My gådd, jeg trenger en hobby!!

Gammel 03-05-11, 18:55   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg dun sommerdyne på Kid i fjor og elsker den, myk, lett og passe varm .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 18:56   #12
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg har lagd et excelark der jeg sammenligner egenskaper fra alle sommerdynene fra alle produsentene. My gådd, jeg trenger en hobby!!

Noe jeg også kunne ha gjort.

Gammel 03-05-11, 20:05   #13
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan anbefale ullkorga sin sommerdyne.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 22:34   #14
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sommerdyne i dun. Den er luftig og sval. Jeg er supervarm, så den er nok en av de tynneste jeg fant. Bæreevne 12, jo høyere tall jo bedre kvalitet. Pass på at du får en som ikke bråker, hvis du bryr deg om det. Jeg liker ikke dyner med bråkete trekk, sånne som knitrer.

Jeg kjøpte på Fru Lyng i Oslo.

Gammel 03-05-11, 22:39   #15
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Vi har rutesydde Princess, antakelig slike Missa nevner. Superfornøyd.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 22:40   #16
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Hele familien har sommerdyner i dun fra Princess, herlige! Ikke var de dyre heller.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 22:42   #17
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Me har to sånne og er veldig fornøyd. Ser ikkje kva som kunne vore anleis, iallfall. Den er tynn, lett, passe varm, kan vaskast på 60 grader og den kan tørketromlast.

Ditto, vi har også den der:

http://www.princessbutikken.no/velg-...rod851020.html

Veldig deilig dyne - tynn, men varm nok.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 09:28   #18
Pippa
Aktiv

Pippa sin avatar

Medlem siden: May 2011
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

vi har også sommerdundyne fra princess. Kjøpt på salg og kostet fint lite Er veldig fornøyd med de dynene - de er lette og myke. Kjøpte sommerdundyne på Kid til eldstedatteren min i fjor. Den er hakket stivere.

Mannen bruker den som helårs da han er varmblodig av seg Personlig har jeg ennå ikke byttet ut vinterdundyna ennå...

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 15:13   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HUsker ikke hva mine heter, men de er i dun, tynne og lette og kjøpt hos KID.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.