Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva synes dere om denne tapeten? (barnerom)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-11, 21:43   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva synes dere om denne tapeten? (barnerom)

Jeg må innrømme at jeg er veldig ambivalent. Dette er da tapen som kommer i sort-hvitt og som de små kan utfolde seg kunsterisk på ved å fargelegge.
Jeg har en slik indre samtale:
- Herregud, så kul!
- Ja, på bildene, ja!
- Mine unger er jo så flinke å fargelegge!
- Og hvordan tror du det der ser ut etter den første bursdagen?
- Men, tja, vil ikke selv det være gøy?

Så hva mener dere?
Slik den kommer:

Ett forslag:

Og ett annet forslag:

Gammel 25-04-11, 21:46   #2
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes dere om denne tapeten? (barnrom)

Kommer pigmenter fra fargeleggingen gjennom når man vil ha ny tapet/male over, er min første tanke.

Gammel 25-04-11, 21:46   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

En liten knott jeg er i familie med tok meg med på rommet sitt og lot meg fargelegge en elefant. Den ble gul med grønne prikker. Jeg måtte til og med signere den, "sånn atte alle vet atte det er du som har laga den da!".

Jeg var i grunn solgt etter det, og planlegger vegg når vi skal pusse opp.
Ja, på barnerommet, ikke mitt soverom. Mannen sier nei.

Gammel 25-04-11, 21:47   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva synes ungene selv? Hvis det er en av dem som skal ha tapeten?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 21:48   #5
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Kommer pigmenter fra fargeleggingen gjennom når man vil ha ny tapet/male over, er min første tanke.

Det vet jeg ikke, men jeg vil tro, at det går helt greit.

Gammel 25-04-11, 21:49   #6
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva synes ungene selv? Hvis det er en av dem som skal ha tapeten?

Jeg venter med å spørre dem til jeg har bestemt meg selv.

Gammel 25-04-11, 21:54   #7
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Skikkelig morsom!
Det er jo ikke verre enn at man tapetserer over hvis man går lei?

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:17   #8
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det vet jeg ikke, men jeg vil tro, at det går helt greit.

Noen tusjer går gjennom når man maler over vet jeg.

Gammel 25-04-11, 22:28   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en sånn dårlig mamma som hadde irritert meg grønn over streker utenfor og sånn.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:29   #10
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes den var kul!

Når man går lei, så kan man jo legge på ny tapet? På en vegg går det jo rimelig fort og greit.

Gammel 25-04-11, 22:33   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er kul. Men hva er oddsene for at de gidder fargelegge hele så det ser rimelig greit ut? Det kommer jo an på ungene tenker jeg.

Gammel 25-04-11, 22:37   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har omtrent samme indre dialog som deg. Men jeg tror jeg ender på at fargelegging i seg selv ikke er så gøy slik at verken jeg eller barnet hadde giddet å gjøre det på en hel vegg. Dessuten kunne barnet finne på å angre på en farge eller bli fortvilet over en "feil".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:42   #13
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tapeten var finest når ingen hadde tegnet på den syntes jeg. Jeg tror nok jeg ville gått lei av en vegg med barnekludring rimelig fort.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 23:47   #14
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Kul tapet!
Men, hadde nok vurdert det nøye gitt.. Jeg hadde irritert meg over tegning utenfor streker..

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 01:07   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om denne tapeten? (barnerom)

Oi!

Ungene mine hadde aldri fått ha den i fred for meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 01:36   #16
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Kult! Sånn vil jeg også ha! På mitt rom, ja.

Gammel 26-04-11, 06:59   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok kommet til å irritere meg grønn over slurvete arbeid og farger utenfor streken. Trolig hadde jeg insistert på å få fargelegge den selv ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 07:22   #18
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den likte jeg, skikkelig fin!
Og så skjønner jeg ikke alle som sier at de ville ha gått lei; er vel ungens soverom tapeten skal på, ikke foreldrenes eller stua. Jeg hadde mer enn gjerne hjulpet til å fargelegge om jeg hadde fått lov. Det eneste som bekymrer meg med en slik tapet er om ungene skjønner at det er kuen DEN veggen det skal fargelegges og tegnes på...

Gammel 26-04-11, 07:53   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin, men jeg ser for meg at den er et lite helvete å legge fint (få skjøtene til å funke) Jeg hadde heller ordnet en helt hvit vegg som har vært øremerket for tegning - tror jeg.

(og jeg er sånn som ser for meg hvordan et bilde skal være før jeg starter å fargelegge - sannsynligheten for at jeg har endt opp som fargeleggingsnazi som har drept kreativiteten er definitivt til stede )

Gammel 26-04-11, 08:17   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde nok kommet til å irritere meg grønn over slurvete arbeid og farger utenfor streken. Trolig hadde jeg insistert på å få fargelegge den selv ...

Slik hadde jeg også vært. Host!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.