|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Din Beatles-favoritt?Jeg elsker Beatles - men hvilken Beatles-sang er egentlig best?
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Hey Bulldog er en utrolig kul sang som er veldig ufortjent lite kjent, så jeg vil gjerne stemme på den.
![]() |
#3 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Den er vanskelig. Veldig mange av låtene er best i gitte situasjoner, og jeg synes nesten det blir uriktig å rangere de.
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Jeg er kjedelig nok til å si "Hey Jude" hvis jeg må svare på strak arm. Det er en nydelig sang. Sist redigert av Koma : 18-06-07 kl 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?She's leaving home - første låta jeg virkelig oppdaget (hvis det går an å si noe sånt)
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Kan man velge en favoritt da? Det kan hvertfall ikke jeg.
![]() |
#9 |
frakoblet
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Å si hvilken Beatles-låt som er best blir jo som å velge mellom Lagavulin og Laphroaigh, og det går jo ikke. Men hvis noen trenger meg opp i et hjørne og krever et svar, blir det nok Hey Jude.
![]() |
#10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?
Godt og originalt valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Jeg tror jeg prøver med Rain, fordi den bare er på baksiden av Paperback Writer, og sikkert kan trenge å komme litt frem i lyset. Mer opplagte valg, hvis man begrenser seg til psykedelisk, ville kanskje være A Day In The Life, Strawberry Fields Forever eller Tomorrow Never Knows, men de nådde ikke helt opp i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Harrison skrev tre av favoritt-Beatles-sangene mine - Something, While My Guitar Gently Weeps og Here Comes The Sun - og det er veldig få låtskrivere som har skrevet tre så gode sanger som det. (På den annen side ville han kanskje ikke skrevet noen gode sanger hvis han ikke hadde vært en Beatle, så sånn sett.)
![]() |
#16 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Penny Lane, og selvfølgelig er det George Harrison som er min favoritt. Jeg liker de litt ruskete ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Eg likar funky Come Together. Og det var av alle ting Margaret Berger som fikk øyrene mine opp for den.
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Herlig! Jeg er jo enig i at det er umulig å velge bare én, men prøvde å sette kniven på strupen på dere. Tidligere i kveld satt jeg og hørte "Your Mother Should Know" på Youtube - det er ett eller annet ved den som alltid har fenget meg veldig (og "videoen" viste seg å være svært så corny, med de fire beatlene i en snål dans iført hvite dresser). Som barn elsket jeg "Hello Goodbye", "Fool on the Hill" og "Here, There and Everywhere". De tre Harrison-låtene som Skipadda nevner, har også vært høyt oppe.
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?
Den satt jeg og tenkte å nevne som favoritt-McCartney-sang.
![]() |
#20 |
sjelden
![]() Sv: Din Beatles-favoritt?Dear Prudence, Happiness is a warm gun og Helter Skelter er skikkelig flotte. Når en begynner å tenke seg om så er det jo enormt mange sanger en kunne tenke seg å ramset opp.
![]() |
|
|