|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Solskjerming til stort vindu og gardiner ved varmepumpe?Vi flytter snart inn i nytt hus og i den forbindelse trenger jeg litt interiørhjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solskjerming til stort vindu og gardiner ved varmepumpe?Jeg har tre vinduer på med to meters bredde i stua på solveggen. Vi har bodd her i fire år, og jeg kjøpte lameller nå i februar. Som solskjerming har det faktisk fungert ypperlig, i alle fall. Vi har markiser på utsiden, men her på Sunnmøre er ofte en del vind, og da kan de ikke stå ute. De har tatt av for mye varme, og det ser OK ut. Jeg har panellengder til mine, gardiner hadde nok blitt mektig ved siden av.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solskjerming til stort vindu og gardiner ved varmepumpe?Utvendig solskjermin. Vi har slike utvendige rullagardiner og de er fantastiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Solskjerming til stort vindu og gardiner ved varmepumpe?Det er ikke noe problemer med gardiner og varmepumpe. Den blåser varm luft ut, det er ikke en ovn.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Solskjerming til stort vindu og gardiner ved varmepumpe?Skal du ha solskjerming for å slippe at det blir altfor varmt inne så må du har det på utsiden av vinduet. jeg ville nok gått for utvendige persienner.
![]() |
|
|