Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 18:31   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

Min gamle SE-telefon begynner å bli tullete. Slår seg av i hytt og pine osv. Jeg må ha en ny mobil, og lurer hva dere anbefaler ?
Jeg vil ikke ha Iphone.
Ser f.eks. at det var mye skriving om SE X10 (ikke mini) Er alle som kjøpte den fornøyd ? Eller burde jeg gå for noe helt annet?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 19:47   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe ?

Jeg har SE Xperia X10 og er veldig fornøyd med den.

Gammel 18-05-11, 20:04   #3
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt min X10 (mini) siden november nå, og har ennå ikke følt trang til å kjøpe noe annet!

Gammel 18-05-11, 23:11   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

X10 mini er jeg litt usikker på- den ene av tvillingene har skikkelig problemer med sin...Hun hører ikke de første 30 sekundene av samtalene og slikt- det er jo litt dumt ofte...
Men det er jo kanskje bare hun som har fått en mandagsmodell?

Takk skal dere ha for svarene forresten

Gammel 19-05-11, 10:50   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Flere tips ?

Gammel 19-05-11, 10:53   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg er jo veldig fornøyd med min htc desire hd. Enkelte synes den er litt stor. Eg skjønner ikkje korleis andre kan klara å skriva på mobilar som er mindre enn min

Gammel 19-05-11, 10:57   #7
Left
Passiv

Standard

Jeg synes jo egentlig du burde kjøpe min HTC Desire Nordic, sånn at jeg kan få fingrene i en Sony Ericsson Arc

Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 11:50   #8
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg anbefaler Samsung Galaxy. Den er super.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 12:06   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en HTC Desire som jeg er veldig fornøyd med. Du kan jo ta en kikk på den når du er innom.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 12:09   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Jepp

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg har en HTC Desire som jeg er veldig fornøyd med. Du kan jo ta en kikk på den når du er innom.

Gammel 19-05-11, 15:48   #11
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

Men for å svare litt seriøst (): Det hender jeg savner en litt større mobil når jeg skal skrive mye, det er ikke mange linjer tekst som vises over skjermtastaturet. Men i hovedsak liker jeg at den er så liten og søt. Og så rører ikke smiliene på seg, det gjorde de på Desiren. Kameraet er ikke så mye å skryte av, men greit nok til "i farten"-bilder. Radioen er god, særlig etter at jeg ble kvitt ørevokspluggene. Batteriet holder til mange dager med kabal.

(Tåtti fra mobil på bussen.)

Gammel 19-05-11, 18:13   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt HTC Wildfire inntil nylig, og vært kjempefornøyd med det. Nå knuste den (jada, klumsa), og siden den nye Wildfire'n er veldig dyr sjekket vi litt andre muligheter. Nå har jeg akkurat fått en LG i hus, og den ser jommen minst like fin ut som HTC, og billigere er den også!

Gammel 20-05-11, 08:26   #13
Left
Passiv

Standard

Du kan gjerne få tafse på min HTC også altså, hvis du vil danne deg et lite inntrykk av hvordan den er. Men da må vi ha kaffedate igjen

Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 08:43   #14
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hmmm... Kanskje vi rett og slett skulle tatt en kaffedate hele gjengen? Så kan Gnuri tafse på alle mobilene!@ :løsningsorientert og veldig sosial:

Gammel 20-05-11, 12:54   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Kaffedate som inneholder tafsing- kan det bli bedre?

Gammel 20-05-11, 12:57   #16
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Jeg har nemlig bursdag om 12 dager, og har tenkt å kjøpe gave til meg selv

Gammel 20-05-11, 17:01   #17
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Gammel 20-05-11, 19:19   #18
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Det er telefoner det skal tafses på, ja?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 19:39   #19
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle gjerne vært med på tafsetreff .

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 19:45   #20
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg har hatt HTC Wildfire inntil nylig, og vært kjempefornøyd med det. Nå knuste den (jada, klumsa), og siden den nye Wildfire'n er veldig dyr sjekket vi litt andre muligheter. Nå har jeg akkurat fått en LG i hus, og den ser jommen minst like fin ut som HTC, og billigere er den også!

Den har jeg også, og jeg er superfornøyd!

Hadde en Wildfire først, og den hatet jeg etterhvert. Den var himla treig, rett og slett. LG'en føles og oppfører seg som en mye dyrere telefon, den slår min manns Desire grundig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.