Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en stekeovn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 11:02   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en stekeovn

Vi kjøpte Elektrolux stekovn for under tre år siden, og nå virker ikke varmluften lenger
Dama på serviceavdelingen til Elektroservice sa at dette ble ikke dekket av garanti. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at en stekovn ikke skal kunne forventes å leve mer enn knappe tre år altså.
Jeg kjøper heller ny ovn enn å betale over 1000,- for å få denne fikset, kjenner jeg.
Noen som har noen an- eller av-befalinger?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 11:05   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en stekeovn

Ring dama på nytt og vis til forbrukerkjøpsloven og fem års reklamasjonstid.

Gammel 18-05-11, 11:10   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en stekeovn

Pingis- nå ringte hun nettopp og sa det ble dekket likevel, så da trenger jeg ikke lete frem kjevlet helt med en gang. Jeg vet i allefall at jeg IKKE anbefaler Electrolux. Vi hadde nemlig topp fra Eectrolux før, og maken til dritt. Måtte ha service tre gang, og tilslutt fikk vi ny siden den aldri ble bra. Vi valgte ikke Electrolux platetopp igjen. Dette er samme stekovnen, så på under tre år må jeg ha 4 servicer til sammen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.