Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor selger de poser til å oppbevare klær i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 12:14   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hvor selger de poser til å oppbevare klær i?

Jeg trenger ingen fancy bunadspose til flere hundre kroner, men en helt enkel dresspose/kjolepose til å oppbevare ungenes festdrakter i. Hvor har de noe sånt til en rimelig penge?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:17   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor selger de poser til å oppbevare klær i?

Dressmann har, mener jeg. Sparkjøp. Jeg vil tro de har sånt på de fleste steder som selger dresser?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:17   #3
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ikea har hatt tidligere vet jeg, og jeg har kjøpt på Kid en gang for noen år siden. De på Ikea var i plast og de på Kid var i stoff.

Noen syforretninger selger også slike poser som det gjerne står bunad på, men de er nok dyrere.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:18   #4
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg har verken Dressmann eller Sparkjøp i overkommelig nærhet. Kan Nille, Europris, Jysk eller lignende steder ha noe sånt, tro? Eller renseri?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:18   #5
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Skulle si at de har vakumposer på Biltema, men det må man ikke bruke til sånt, tenker jeg.

Fant denne til 100 kr:
http://www.kleins.no/index.php?do=product&id=53

siden dette er en klesbutikk, kanskje man kan høre på de litt "finere" klesbutikkene i byen, særlig en god gammeldags herreekvipering?? De har kanskje sånt!

kan godt hende de har på renseri, ja.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:19   #6
Left
Passiv

Standard

Jysk tror jeg har.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.