Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ready for take-off!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-11, 10:44   #1
Left
Passiv

Standard

Ready for take-off!

Da er snart alt pakket klart for en deilig uke, hvor vi 4 i Familien Glum skal være sammen 24/7

Lange, late morgener, etter å ha blitt vekket av morgenbønn fra minareten i nærheten, og med frokost på verandaen, med nybakt "brød" som er skaffet på morgenkvisten fra den lokale sjappa på hjørnet.
Glade barn, og glade foreldre, som for en gangs skyld er helt uthvilte.

Lange dager som i stor grad skal tilbringes på stranden. Optimal avslapning er målet.
Solkrem, sand, saltvann, D-vitaminer både utvendig og innvendig, masse deilig mat, og hvor man slipper å lage den selv, is, brus og aller mest glede. Ingen som må noe som helst. Go with the flow.
Tyrkia here we come!

Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:48   #2
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ready for take of!

Høres herlig ut!
God tur!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:48   #3
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

God tur, nyt det fullt ut

Gammel 26-05-11, 10:50   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Åhh, god tur.
Når jeg tenker meg om så skulle vel du hatt litt sommertøy til guttungen du.
Det har jeg glemt.
Er hjemme i dag hvis du vil stikke innom og hente

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:17   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Åhh, god tur.
Når jeg tenker meg om så skulle vel du hatt litt sommertøy til guttungen du.
Det har jeg glemt.
Er hjemme i dag hvis du vil stikke innom og hente

Skal se om min kjære kan gjøre det. Han er ute for å fikse baklåsen på bilen i dag. Hvis ikke så har jo sommeren bare såvidt begynt, så kan komme etter ferien

Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:18   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Jeg vil også til Tyrkia, eller hvor som helst, bare det ikke regner.

God tur!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:43   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn bortsett fra at jeg aldri kommer til å dra til Tyrkia, så hørtes det deilig ut. Alt er bedre enn å lese til eksamen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:50   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Høres deilig ut, kos dere!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:51   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Herlig, riktig god tur og kos dere masse!

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:51   #10
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Kos dykk og riktig god tur!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:53   #11
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Sånn bortsett fra at jeg aldri kommer til å dra til Tyrkia, så hørtes det deilig ut. Alt er bedre enn å lese til eksamen.

Hvorfor vil du ikke det? Det er stor forskjell på hvor i Tyrkia man skal reise. Alanya? Aldri mer, men Side er utrolig bra.

Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:04   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ready for take-off!

God tur!

Gammel 26-05-11, 12:11   #13
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Skal se om min kjære kan gjøre det. Han er ute for å fikse baklåsen på bilen i dag. Hvis ikke så har jo sommeren bare såvidt begynt, så kan komme etter ferien

Hvis du kommer etter ferien skal jeg ha rasket sammen noe mer klær

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:18   #14
A&A
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

God tur

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:25   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel av politiske grunner jeg ikke har lyst til å dra dit. Men jeg har ikke tenkt til å diskutere det altså. Jeg har hørt mye flott om landet som feriested, så jeg tviler ikke på at det er fint. Det er veldig mange andre steder jeg heller vil dra, så da faller landet ut av seg selv.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:40   #16
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ha en riktig god tur, og en deilig ferie.

Vi drar til Alanya om 4 uker. Vi liker oss veldig godt der, bortsett fra bussturen til og fra flyplassen.

Gammel 26-05-11, 12:43   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hvis du kommer etter ferien skal jeg ha rasket sammen noe mer klær

Han kom inn døra her i det samme jeg skrev ferdig, så ja - vi kommer etter ferien

Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:44   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God tur og kos dere masse. Tyrkia er et flott ferieland.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:51   #19
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

god tur.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 13:03   #20
Pippa
Aktiv

Pippa sin avatar

Medlem siden: May 2011
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

ah - det hørtes deilig ut! God tur

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.