|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Med eget navnEr det viktig for dere å holde navnet deres hemmelig her inne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eget navnIblant kan jeg være personlig. Da synes jeg det er greit at jeg ikke er veldig offentlig. Men det er likevel ikke verre enn at jeg iblant poster bilder av meg selv, og noen ganger også av barna.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Med eget navnJeg var en av dem som tipset deg på prikk, rett og slett fordi jeg ikke var sikker på om du var klar over greia.
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Med eget navnJeg syns det gir en frihet til å ta opp mer personlige ting. Det blir tross alt liggende på nett forever, og med litt intelligente søk kan mye mer kobles enn man tenker på. Nå har jeg vel i bakhodet at det ikke er sikkert at alle jeg vil møte på livets vei vil meg vel heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: Med eget navnJeg er i praksis lite anonym her inne etter hvert, men jeg er opptatt av at brukeren min her inne ikke er direkte googlebar ut fra navnet mitt. Ikke at jeg har noe å skamme meg over, men det er ikke aktiviteten her jeg vil skal komme øverst når en potensiell arbeidsgiver googler meg.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eget navn
Ja, det var flere. Kjempe koselig og fint at dere gjør det |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Med eget navnMja, i utgangspunktet vil jeg helst være anonym Samtidig har jeg så mange innlegg og har skrevet så mye i ulike tråder som gjør at folk kanskje kan finne ut hvem jeg er, med litt innsatsvilje, så jeg kommer nok ikke til å falle død om av sjokk om noen en dag "gjenkjenner" meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Med eget navn
Amen.
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Med eget navnJeg er på endel forumer og jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket over anonymiteten som råder her inne. På andré forum har jeg fornavnet mitt som nick, jeg logget også meg inn her med navnet mitt, men når jeg så hvor anonyme man var her inne ble jeg straks litt mer restriktiv jeg også. Jeg pleier og linke til bloggene mine i signaturen, men ikke her inne. Blir litt mer restriktiv kjenner jeg, og det er helt greit, jeg vet hvem endel er bak de ulike nick og de vet hvem jeg er.
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Med eget navnJeg er nok ikke så vanskelig å finne, men ønsker ikke at Chanett blir koblet opp mot hverken rl-navn eller blogg i googlesøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Med eget navnDet er mange her inne som vet hva jeg heter, men i hovedsak vil jeg være anonym.
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Med eget navnJeg er ikke særlig anonym jeg heller, men dette er min privatsfære på mange vis. Dermed er det greit at de som kjenner meg eller vet hvem jeg er kjenner meg her - de som er foreldre i klassen, sladredamer på butikken eller gud forby - foreldrene mine - trenger ikke finne smilefjes hvis de googler navnet mitt. |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Med eget navnNææ, men jeg prøver å holde det meste personlige i medlemssalongen. Innlegg der er ikke søkbare eller?
![]() |
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Med eget navnJeg er sånn semianonym, etter dagsform. Så alt i alt ikke særlig anonym. Men skjønner det med arbeidsgivere ja.
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Med eget navnInnimellom synes jeg det er greit å diskutere ting som ikke nødvendigvis alle jeg kjenner trenger å vite.
![]() |
#18 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Med eget navnIkke spesielt, men det er viktig for meg å ikke være søkbar på navn.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Med eget navnJeg er halvanonym, selv om nicket mitt er nesten navnet mitt. Jeg er ikke utpreget personlig og bruker så og si aldri navnene til gutta mine her. Aldri mannens navn, han er for lett å finne ut av pga navnet. Jeg har flere blogger, men linker ikke til de noe sted. Jeg vil ikke være søkbar, og det er heller ikke mye spennende å finne om meg der ute. Ikke som jeg har klart å finne i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Med eget navnDet torsken sa.
![]() |
|
|