Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Med eget navn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 09:06   #1
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Med eget navn

Er det viktig for dere å holde navnet deres hemmelig her inne?

Hvorfor eventuelt?

Jeg har blogg med fullt navn (mest fordi jeg fotograferer, selvom bloggen handler mye om mat for tiden).

Jeg har facebook gruppe med navnet mitt for å vise bildene mine.

Flere her inne, sier ifra til meg om at "pass på, hele navnet ditt i linken" osv, veldig fint gjort selvfølgelig, men jeg bryr meg ikke - jeg er ikke så opptatt av å være anonym.

hva synes deres?

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:13   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Med eget navn

Iblant kan jeg være personlig. Da synes jeg det er greit at jeg ikke er veldig offentlig. Men det er likevel ikke verre enn at jeg iblant poster bilder av meg selv, og noen ganger også av barna.
Men jeg synes det får være opp til hver enkelt hvor offentlig man ønsker være-

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:15   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var en av dem som tipset deg på prikk, rett og slett fordi jeg ikke var sikker på om du var klar over greia.

Jeg vil ikke ha hele navnet mitt på forum, mest fordi jeg ikke vil at det skal dukke opp i google-søk fra potensielle arbeidsgivere. Mange her vet mitt fulle navn, men det er jo også mennesker jeg anser som venner.

Gammel 24-05-11, 09:16   #4
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det gir en frihet til å ta opp mer personlige ting. Det blir tross alt liggende på nett forever, og med litt intelligente søk kan mye mer kobles enn man tenker på. Nå har jeg vel i bakhodet at det ikke er sikkert at alle jeg vil møte på livets vei vil meg vel heller.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:16   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i praksis lite anonym her inne etter hvert, men jeg er opptatt av at brukeren min her inne ikke er direkte googlebar ut fra navnet mitt. Ikke at jeg har noe å skamme meg over, men det er ikke aktiviteten her jeg vil skal komme øverst når en potensiell arbeidsgiver googler meg.

Gammel 24-05-11, 09:16   #6
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg var en av dem som tipset deg på prikk, rett og slett fordi jeg ikke var sikker på om du var klar over greia.

Jeg vil ikke ha hele navnet mitt på forum, mest fordi jeg ikke vil at det skal dukke opp i google-søk fra potensielle arbeidsgivere. Mange her vet mitt fulle navn, men det er jo også mennesker jeg anser som venner.

Ja, det var flere. Kjempe koselig og fint at dere gjør det

Skjønner det med arbeidsgivere forsåvidt da.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:17   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mja, i utgangspunktet vil jeg helst være anonym Samtidig har jeg så mange innlegg og har skrevet så mye i ulike tråder som gjør at folk kanskje kan finne ut hvem jeg er, med litt innsatsvilje, så jeg kommer nok ikke til å falle død om av sjokk om noen en dag "gjenkjenner" meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:19   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er i praksis lite anonym her inne etter hvert, men jeg er opptatt av at brukeren min her inne ikke er direkte googlebar ut fra navnet mitt. Ikke at jeg har noe å skamme meg over, men det er ikke aktiviteten her jeg vil skal komme øverst når en potensiell arbeidsgiver googler meg.

Amen.

Gammel 24-05-11, 09:22   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er på endel forumer og jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket over anonymiteten som råder her inne. På andré forum har jeg fornavnet mitt som nick, jeg logget også meg inn her med navnet mitt, men når jeg så hvor anonyme man var her inne ble jeg straks litt mer restriktiv jeg også. Jeg pleier og linke til bloggene mine i signaturen, men ikke her inne. Blir litt mer restriktiv kjenner jeg, og det er helt greit, jeg vet hvem endel er bak de ulike nick og de vet hvem jeg er.

Gammel 24-05-11, 09:24   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utpreget anonym.

Gammel 24-05-11, 09:26   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok ikke så vanskelig å finne, men ønsker ikke at Chanett blir koblet opp mot hverken rl-navn eller blogg i googlesøk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:27   #12
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mange her inne som vet hva jeg heter, men i hovedsak vil jeg være anonym.

Gammel 24-05-11, 09:28   #13
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Torsk sa det

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:28   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er ikke særlig anonym jeg heller, men dette er min privatsfære på mange vis. Dermed er det greit at de som kjenner meg eller vet hvem jeg er kjenner meg her - de som er foreldre i klassen, sladredamer på butikken eller gud forby - foreldrene mine - trenger ikke finne smilefjes hvis de googler navnet mitt.

Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:29   #15
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Nææ, men jeg prøver å holde det meste personlige i medlemssalongen. Innlegg der er ikke søkbare eller?
Men jeg hadde satt pris på en melding om noen kjente meg.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:30   #16
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sånn semianonym, etter dagsform. Så alt i alt ikke særlig anonym. Men skjønner det med arbeidsgivere ja.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:44   #17
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Innimellom synes jeg det er greit å diskutere ting som ikke nødvendigvis alle jeg kjenner trenger å vite.

Samtidig hender det at jeg bare bobler over av en del ting som gjør at jeg nok ikke er vanskelig å spore for den som ønsker det... Så konsekvent kan jeg neppe kalles. Men i likhet med andre setter jeg pris på et hint dersom jeg blir veldig lite anonym.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:07   #18
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ikke spesielt, men det er viktig for meg å ikke være søkbar på navn.

Gammel 24-05-11, 10:17   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er halvanonym, selv om nicket mitt er nesten navnet mitt. Jeg er ikke utpreget personlig og bruker så og si aldri navnene til gutta mine her. Aldri mannens navn, han er for lett å finne ut av pga navnet. Jeg har flere blogger, men linker ikke til de noe sted. Jeg vil ikke være søkbar, og det er heller ikke mye spennende å finne om meg der ute. Ikke som jeg har klart å finne i alle fall.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:29   #20
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det torsken sa.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.