|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Har du og partneren din felles interesser?Sånn i hverdagen, etter at barna er lagt for kvelden. Har du og partneren din felles interesser som dere finner på sammen? Sånn bortsett fra sex.
![]() |
#2 |
Tankefull
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Å surfe på nett, men det er vel ikke akkuratt noe vi gjør sammen.
![]() |
#3 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Jupp. En hel haug.
![]() |
#4 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi spiller av og til poker!
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Begge er glad i å trene, men med mange små barn er det ikke bare å stikke ut sammen på kvelden å trene. Ellers så ser vi film sammen, prater eller finner på ting sammen når våres barn er hos sine andre foreldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Oppussingsgale som vi er, er det ikke sjelden at vi bruker kveldene til det. Ellers er det film og noen tv-serier vi liker begge to. Men det er ikke bare det vi har av felles interesser, ellers liker vi å gå tur, stå på ski, jobbe i hagen.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi har aldri hatt noen felles interesser bortsett fra hverandre. Reise er vel det eneste bortsett fra ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
villende
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi har absolutt mange felles interesser og mye å snakke om. Samtidig som vi (heldigvis vil jeg nesten si) også har en del divergerende interesser. Jeg er ikke interessert i å være gift med en blåkopi av meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi er ganske forskjellige sånn, men liker å se film og tv-serier sammen. Samt at vi driver med diverse husprosjekter og planlegger det sammen.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Men vi alltid noe å snakke om, jeg kjeder meg aldri i selskap med mannen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi har mange felles interesser, men like ofte holder han på med sitt og jeg på med mitt uten at det betyr at vi ikke har kvalitetstid sammen. Jeg elsker å sitte å lese og høre på at han klimprer i vei på piano, for eksempel.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?
Signerer alt bortsett å stå på ski. Helt i oppussingsmodus om dagene. Eller det vil si kveldene når ungene er lagt.
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Nja, ikke mye.
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Ikke så mye, men interiør er noe som begge er opptatt av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi har flere felles interessert (trening og nettsurfing, i alle fall), men praktiserer det ikke sammen. Det vi gjør sammen på kveldstid, er som regel å se én episode av Mad Men hver helg og å spise salmalaks på lørdagskvelden.
![]() |
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Mat - han lager og jeg spiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi driver med musikk på hobbybasis begge to, og har inntill nylig har fast barnevaktavtale en kveld i uka slik at vi kunne spille sammen. Ellers går det i oppussing, barn og surfing. (Pluss at vi begge er systemutviklere, så det blir endel dataprat også).
![]() |
![]() |
#18 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Fotballgale begge to, så vi ser ganske mye fotball sammen. Helst ute, og aller helst på arenaene, men med 4 barn blir det mest hjemme fra sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?På kvelden har vi ikke så mye felles fordi vi må være hjemme... Så rekker som regel en liten epsiode med en serie, noe som er veldig koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi er veldig forskjellige der egnetlig. Vi er begge glad i skog og mark og liker å gå turer. Vi gjør nok mest sammen når vi er sammen med ungene vi, ellers går jeg tur før ungene er i seng og sambo etterpå, for oss fungerer dette fint. Når han er ute på tur, ja, da fikser jeg barnehage og skolesekker til neste dag, rydder hus og så kan vi slappe av sammen når han kommer hjem igjen.
![]() |
|
|