|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Ny gangJøje meg, det ser ut til at vi hiver oss inn i det store pusse-opp-segmentet.
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny gangVi er i gang hos oss, og det går treegt, snekkeren tok ferie og mannens fritid per dag er sånn cirka 4 minutter, så hvis det blir ferdig til jul, blir jeg fornøyd. Og det koster flesk. Dører er DYRT, vi har forleøpig kjøpt 3, inkludert en skyvedør, mangler fortsatt 2.
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Ny gangSkoskap.
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ny gangInnerst i bodkottet - som mange omtaler som walk-in, er det høyt under taket, svært høyt. Det er fristende å sette inn hyller, hvor vi kan plassere bokser med ullgensere og ekstra turtøy og annet som ellers ikke er så lett å plassere.
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny gangHer må jeg følge med. Vi skal også pusse opp gangen etterhvert. Ting tar bare så lang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Ny gangNå har jeg bare vært borte i to typer skoskap. Ene fra Ikea, andre husker jeg ikke. Begge hadde svakheten at ikke alle sko går inn/passer. Vær observant på størrelsen og ikke tro gangen blir gullende skofri bare fordi man har skoskap. Våte sko f.eks? Mer for skap, jeg. Skap med skohylle nederst.
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ny gangVi må nok ha en plass for av-og-på-skoene, de skoene som ungene (og kanskje også vi voksne) bruker hver dag. En plass der disse kan tørke, derfor varmekabler. I dag er det bare badet som har varmekabler, og ingenting tørker i gangen.
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Ny gang
Lurt! Vi har uante mengder med gjennomsiktige plaskasser fra IKEA. De er geniale til oppbevaring av hva det måtte være. Lette å stable, og lett å se hva som er inni.
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() |
#11 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Ny gangVi har et sånt skoskap: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
Neh, jeg synes i alle fall ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ny ganghttp://www.dorogvindu.no/bilder%20av%20Lurs/sjotorp.jpg
![]() |
#14 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ny gangDet var et fint skap!
![]() |
#15 |
etterpåklokest
|
Hvis du mener det jeg la ut, så får i alle fall mannen min plass til sine sko i det. Men han har ikke veldig store sko da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|