Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er ventetiden snart over

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 21:55   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå er ventetiden snart over

Ja nå kommer snart kattungen vår, Min bror var i Horten og hentet den i kveld. min bror bor i Fjerdingby (15 mil herfra) og en som jobber for min mann skulle hente møbler for oss i kveld og tar da med seg katten hjem til oss. de har reist derfra nå så da er den her på under 2 timer. gleder meg veldig, ungene er litt skuffet over at de måtte legge seg før den kom.

Har vært å handlet utstyr til den for over 2000 kroner i kveld, blandt annet klartrestativ, vannfontene (den vil helst ha rennende vann) bånd, kattedo og noen småting.

Har byttet avatar nå, og det var litt vemodig å ta vekk den hvite katten der (Prince) , men synes nesten at jeg måtte det, den er jo død, fortsatt trist for det. men nå har den nye katten vår, Nadia fått plass i avataren.

Gammel 13-03-07, 21:56   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå er ventetiden snart over.

Lykke til og kos dere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 23:03   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Den nye avataren var da fryktelig søt. Gratulerer med ny katt, jeg kjenner jeg blir biittelitt misunnelig. Jeg har alltid hatt katt, inntil for to år siden. Kos dere med den nye katten, de er jo så morsomme når de er små.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 23:40   #4
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lykke til med det nye familiemedlemmet!

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 08:36   #5
Tinka

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gikk det bra når hun kom i natt og har hun begynt å slå seg til ro hos dere?

Gammel 14-03-07, 08:50   #6
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Gikk det bra når hun kom i natt og har hun begynt å slå seg til ro hos dere?

Ja det gikk ganske så bra, den var veldig leken da den kom og var over alt med en gang, så den begynner nok å bli ganske husvarm. tok den med i senga mi i natt. men ligge å kose ville den ikke, leke derimot
Den er kjempe fin, enda finere enn jeg trodde.

Gammel 14-03-07, 08:54   #7
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Nå er ventetiden snart over

Så gøy da Gratulerer! Vi er glad i katter, men har nettopp fått konstatert allergi for katt hos en av oss. Kos dere med det nye familiemedlemmet

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 09:04   #8
Tinka

Standard

Sv: Nå er ventetiden snart over

Så morro, klart den var leken etter lang kjøretur etc.

Kos deg masse med det nye familiemedlemmet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.