![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() ipad vs macbook?Nå er det like før det ramler inn endel lånekassen penger her. pc'en min fra 2009 synger på siste verset nå og jeg vil invistere i en ny nå i høst. Den funker som hjemme-pc, men tåler ikke lenger å bli fraktet så mye.. dessuten er den tung.. Prøvde en stund mini-pc men det tilfredstilte ikke... dessuten elsker jeg bare iphonen min.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Hvis pc'n din er på dødsleiet, er det ikke en ipad du trenger. Ipad er en forvokst iphone uten fon, super til å surfe på og lese mail, men ikke noe å jobbe på. Synes jeg.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Det er altfor knotete å skrive på de der pad-ene til at det kan være fullgod erstatning for pc.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Til ditt bruk vil jeg definitivt anbefale pc og ikke iPad. iPad egner seg overhodet ikke til oppgaveskriving, det blir altfor knotete.
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ipad vs macbook?Du får jo kjempegode pc'er i mindre tommestr, som er halve prisen av en macbook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Det blir som å spørre om du skal kjøpe deg sykkel eller bil. Du kommer deg dit du skal på sykkel, men det kan bli kjipt.
![]() |
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ipad vs macbook?Kan meg berre seie meg enig med dei over. Har iPad, og er veldig glad i den, men det er ein rein surfe- sjekke epost-dippedutt. Har blogga litt frå den, men det er ikkje behagelig å skrive tekst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Går fint an å bruke iPad til notater, men da må du investere i et tekstbehandlingsprogram til den, samt trådløst Apple-tastatur. Og så blir filoverføring knotete, men ikke umulig.
![]() |
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ipad vs macbook?Har selv iPad, men den er ikke egnet for skolearbeid.
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Du får en pc som er helt grei til skolearbeid for samme sum som en ipad omtrent. Jeg vil tro det er et bedre alternativ hvis du ikke har råd på den macen du egentlig vil ha. Så får du heller ønske deg penger til ipad siden.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Det er ikke umulig å skrive oppgaver etc. med iPad og eksternt tastatur, men det er alt for mye dill. Jeg synes iPaden er et genialt tillegg til annen datamaskin, ikke en erstatning for.
![]() |
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: ipad vs macbook?Ja, hadde det ikke vært for den lille detaljen som het skolearbeid, hadde ipaden sikkert vært super for deg.
![]() |
|
|