Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilket mobilabonnement har du

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-11, 00:34   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilket mobilabonnement har du

Jeg mistenker at jeg betaler i overkant mye for et feil abo til min iPhone.
Surfer mest hjemme, men litt utenom gratis nettverk er det.
Sender omkring 200 sms pr måned.
Ringer svært, svært lite utenom frifamilie. Kanskje 4 korte samtaler pr måned.

Hva slags abo har du, hva er fastpris og hva er innbakt i fastprisen?

Gammel 05-06-11, 00:37   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement har du

NetCom et eller annet. Jobben betaler.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 00:39   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Chess OnTime elns... het vel SjakkMatt tidligere. 199 kr for 500 ringeminutter, 500 sms, 500 MB data... Er generelt fornøyd med servicen til Chess.

Gammel 05-06-11, 00:40   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Netcom italk smal, men det er ikke å få mere,men jeg får vist ha det helt til jeg bytter til noe annet , vurderer å bytte over til nye fstpris M, Samme ringe tid og sms som jeg har nå men jeg har 50 gratis mms i mnd men det er det ikke på Fastpris M, men mindre data på fastpris M en det jeg har nå, men bruker ikke så mye data,surfer mest på tråløstnett både hjemme,på jobb osv. Og så er det billigere, italken koster 299 mens M koster 239 eller noe sånt

Vi har netcom for at frifamilie og at vi kan ha turbos telefon med kontantkort med i frifamien

Gammel 05-06-11, 00:47   #5
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Jeg har omsider somlet meg til å bytte fra et gammelt djuice-abonnement til One Call Faktura. Jeg ringer lite men sender en del meldinger. Her er en prisoversikt.

Gammel 05-06-11, 01:21   #6
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bytta nylig fra Stjelehor til OneCall og gikk fra 1300 til 400 i månedlige mobilutgifter.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:04   #7
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Telenor Frifiks (som ikke er å få lenger) og får regning hver gang jeg kommer opp i ca 300 kroner - som skjer med 3-6 måneders mellomrom. Det koster 29 kr i måneden og har 20 gratis ringeminutter (som jeg aldri bruker opp) og tydeligvis også noe inkludert surfetid, har jeg sett på regningen.

Gammel 05-06-11, 07:08   #8
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Legg inn tallene dine på telepriser.no.

Gammel 05-06-11, 08:43   #9
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ca300 sms og 400 min i mnd, betaler ca 200 hos tele 2 med supercheap/fastpris.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 10:32   #10
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg djuice All in One. 500 min. 500 sms, 500 mb. Tror det skal holde.

Gammel 05-06-11, 10:33   #11
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg bytta nylig fra Stjelehor til OneCall og gikk fra 1300 til 400 i månedlige mobilutgifter.

Det skal vi også gjøre nå. Telenor er alt for dyrt!

Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 10:44   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Legg inn tallene dine på telepriser.no.

Finn fram de to-tre siste regningene og legg inn, så finner du ut hvilket abonnement som er rimeligst for deg.

Jeg har Chess on Time. Er vel samme som mrc nevnte.

Sist redigert av -ea- : 05-06-11 kl 11:59. Årsak: -ramla visst ut før innlegget ble ferdigskrevet på fonen.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 10:44   #13
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Telenor bedrift. Jobben betaler.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 10:47   #14
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Da antar jeg det ligger forskjellige forutsetninger i abonnementet? Telenor har jo også forskjellige tilpassede abonnement.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 10:53   #15
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Telenor bedrift *ett eller annet*. Jobbmobil.

Gammel 05-06-11, 11:12   #16
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Har også dekt av jobben, men der er det satt en grense og man må evt. argumentere for å få økt grensen - dvs. ha reelle behov. Velger jeg "riktig" mobilabo får jeg dekt både mobiltelefon, hjemmetelefon og bredbånd innenfor denne grensen. Totalt sett en ganske kurant løsning, der man fikk "kontroll" på et fåtall som stod for en stor andel av de totale utgiftene, samtidig som folk ble mer bevist og vel egentlig totalt sett nå får mer for pengene.

Gammel 05-06-11, 12:16   #17
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Netcom flexitalk. 0 i mndpris, 0,45 pr minutt, 0,89 i startpris, 0,45 for sms, og 1,99 for mms.

Har fri familie, samt bestevennordningen, så mine regninger er på et absolutt minimum.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:35   #18
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

One call. Jeg får regninger på ca 200 kroner i mnd (iPhone, surfer litt her og der) og mannen får regning ca hver tredje mnd når han er kommet opp i et visst beløp- han ringer nesten ikke og sender lite meldinger. Vi er fornøyde.

Gammel 05-06-11, 12:50   #19
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Da antar jeg det ligger forskjellige forutsetninger i abonnementet? Telenor har jo også forskjellige tilpassede abonnement.

Niks. Telenorabonnementet jeg hadde hadde ingen månedsavgift, det har jeg heller ikke nå. Nå har jeg OneCall Folkepakka med noen tilleggsprodukter. Telenor er og blir SPINNDYRT, samme hva.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 13:06   #20
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.