|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket mobilabonnement har duJeg mistenker at jeg betaler i overkant mye for et feil abo til min iPhone.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duChess OnTime elns... het vel SjakkMatt tidligere. 199 kr for 500 ringeminutter, 500 sms, 500 MB data... Er generelt fornøyd med servicen til Chess.
![]() |
#4 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duNetcom italk smal, men det er ikke å få mere,men jeg får vist ha det helt til jeg bytter til noe annet
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har omsider somlet meg til å bytte fra et gammelt djuice-abonnement til One Call Faktura. Jeg ringer lite men sender en del meldinger. Her er en prisoversikt.
![]() |
#7 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har Telenor Frifiks (som ikke er å få lenger) og får regning hver gang jeg kommer opp i ca 300 kroner - som skjer med 3-6 måneders mellomrom.
![]() |
#8 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duLegg inn tallene dine på telepriser.no.
![]() |
#9 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duCa300 sms og 400 min i mnd, betaler ca 200 hos tele 2 med supercheap/fastpris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duNå har jeg djuice All in One. 500 min. 500 sms, 500 mb. Tror det skal holde.
![]() |
#12 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har du
Finn fram de to-tre siste regningene og legg inn, så finner du ut hvilket abonnement som er rimeligst for deg. Sist redigert av -ea- : 05-06-11 kl 11:59. Årsak: -ramla visst ut før innlegget ble ferdigskrevet på fonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duTelenor bedrift. Jobben betaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Da antar jeg det ligger forskjellige forutsetninger i abonnementet? Telenor har jo også forskjellige tilpassede abonnement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duHar også dekt av jobben, men der er det satt en grense og man må evt. argumentere for å få økt grensen - dvs. ha reelle behov. Velger jeg "riktig" mobilabo får jeg dekt både mobiltelefon, hjemmetelefon og bredbånd innenfor denne grensen. Totalt sett en ganske kurant løsning, der man fikk "kontroll" på et fåtall som stod for en stor andel av de totale utgiftene, samtidig som folk ble mer bevist og vel egentlig totalt sett nå får mer for pengene.
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duNetcom flexitalk. 0 i mndpris, 0,45 pr minutt, 0,89 i startpris, 0,45 for sms, og 1,99 for mms.
![]() |
#18 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvilket mobilabonnement har duOne call. Jeg får regninger på ca 200 kroner i mnd (iPhone, surfer litt her og der) og mannen får regning ca hver tredje mnd når han er kommet opp i et visst beløp- han ringer nesten ikke og sender lite meldinger. Vi er fornøyde.
![]() |
#19 |
Pauset
|
Niks. Telenorabonnementet jeg hadde hadde ingen månedsavgift, det har jeg heller ikke nå. Nå har jeg OneCall Folkepakka med noen tilleggsprodukter. Telenor er og blir SPINNDYRT, samme hva. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|