Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor reparerer man fløyter i Trondheim for tiden?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-11, 15:16   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor reparerer man fløyter i Trondheim for tiden?

I steinalderen da jeg hadde behov for slike tjenester sist, var det på Ringve. Noen som vet hvor man får gjort sånt nå hos en som er flink? Jeg må få overhalt ei fløyte til toern som visstnok skal spille i korps og som visstnok vil spille fløyte.

Gammel 11-06-11, 16:50   #2
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Hvor reparerer man fløyter i Trondheim for tiden?

Byen beste fløytemaker (Stein Anders Lien) holder til i Fjordgata 1 - i samme bygg/kvartal som Tre45, men inngang fra motsatt side, altså Fjordgata.

Gammel 11-06-11, 16:53   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tusenogtredve, her.

Byen beste fløytemaker (Stein Anders Lien) holder til i Fjordgata 1 - i samme bygg/kvartal som Tre45, men inngang fra motsatt side, altså Fjordgata.

Ja, der har jeg også vært med fløyta mi en gang i tida.

Gammel 11-06-11, 17:10   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville prøvd Blåsmo i Fjordgata eller Jacob på Møllenberg. Vårt korps benytter begge disse

Gammel 11-06-11, 19:04   #5
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Standard

Jeg anbefaler verken Blåsmo eller Jaco hvis kvaliteten er viktig. De er dyktige hobbyreperatører, men ikke noe mer. Jeg har ofte vært misfornøyd der. (Jeg har fått reparert klarinett, ikke fløyte, men hører at også fløytister sier det samme)

Gammel 11-06-11, 21:13   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tusenogtredve, her.

Takk! Jeg lurer på om det ikke er han som holdt til på Ringve før? Mener jeg har hørt navnet. Og ja, jeg er kresen. Nå er det bare skolefløyta som skal overhales, men likevel.

Gammel 11-06-11, 22:47   #7
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Standard

Ja, han var på Ringve før - men det er leeenge siden.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.