Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er du flink å filme barnet/barna?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 23:10   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Er du flink å filme barnet/barna?

Jeg kom på i dag at vi har filmet altfor lite siste året. Blitt kun bursdag og jul. Ønsker derfor å filme mer av hverdagen. Så i dag tok jeg videokameraet med på fotballkamp, og fikk filmet tøtta i aksjon.

Er du flink å ta film av barnet/barna?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 23:12   #2
kg9316
Tøffelhelten

kg9316 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Ålesund, Møre og Romsdal
kg9316 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du flink å filme barnet/barna?

Nei, desverre...

kg9316 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 23:15   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, yes. Her filmes ungene til det kjedsommelige. Ca. 1 time med redigert film sendes til 3 par besteforeldre pluss oldemor HVER MÅNED fra første barn ble født i 2005. (Mannens prosjekt. Jeg har fotoansvaret.)

Gammel 16-06-11, 23:16   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Oh, yes. Her filmes ungene til det kjedsommelige. Ca. 1 time med redigert film sendes til 3 par besteforeldre pluss oldemor HVER MÅNED fra første barn ble født i 2005.

Det var imponerende! Så flinke dere er.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 23:17   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Nei, vi er veldig lite flinke. Veldig lite.

Jeg tar bilder, men videokaremaet glemmer jeg nærmest av at vi har. Fant det ikke i dag når Knerten skulle ha sommeravslutning i barnehagen. (Det hang jo bare på en knagg i gangen, svært synlig rett ved siden av hundebåndet...) Usikker på om Mikro er filmet enda jeg...

Gammel 16-06-11, 23:23   #6
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

eh....nei.

Gammel 16-06-11, 23:26   #7
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg glemmer ofte å ta bilde også. Men jeg har i det minste skaffet meg ny lader til videokameraet, etter at det har vært uten i lang tid (2 år kanskje).

Gammel 16-06-11, 23:28   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Steike, Veronal! Vi tar mye bilder, men filming er det sørelig lite av. Har ikke filmkamera engang, bruker mobilen til sånt.

Gammel 16-06-11, 23:29   #9
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei! Vi har filmet et par veldig utvalgte scener, men vi liker så dårlig å redigere at vi heller tar bilder. Myyyye bilder! (og å se dårlig redigert hjemmevideo må være noe av det dølleste som finnes og akkurat så dårlige er vi på redigeringen.)

Gammel 16-06-11, 23:32   #10
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Det er vi skikkelig dårlige til, annet enn 15-sekunders mobilsnutter.

...men da vi nettopp hadde fått både baby og videokamera i hus var vi rågode til å filme babyen. Som lå ganske så stille og i blant gryntet litt og for det meste sov.

Gammel 16-06-11, 23:39   #11
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nei, her er vi heller dårlige til det. Sist vi skulle på noe action, husket jeg faktisk å lade kameraet før vi skulle avgårde, men vi fikk vel 2 minutter med film før minnebrikka var full. Enda min super-video-interesserte-kollega (som av en eller annen grunn prøver å prakke på meg noe Pinnacle-software) hadde spurt meg om vi hadde tømt innholdet da jeg på forhånd skrøt av at 'i dag skal jeg huske å...'.

Gammel 16-06-11, 23:40   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

De første leveårene filmet vi de på månedsdatoene deres.
De siste årene filmer vi sporadisk. Vi har ett pittelite HD-kamera vi
filmer med, ikke noe problem å ta med seg, men ikke noe systematisk filming.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.