|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingVi skal i morgen, og det er ikke mulighet for grilling. Hva tar vi med oss? Forslag? Baguetter av noe slag kanskje?
![]() |
#3 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingJeg pleier å ha med pastasalat og baguetter.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingVi skal visst ha "korgafest og vi lager et flott koldtbord med det som dere tar med. Dere kan ta med søtt eller salt det er helt opp til dere." I mitt hode er "salt eller søtt" liksom "snop eller potetgull", men jeg antar det må være noe mer mat det er meninga.
![]() |
#6 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingMalama: Jeg vil anta de mener mat og dessert?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingsom i at det er det samme om vi tar med mat (salt) eller dessert (søtt)? Vet ikke, tenkte jeg skulle spørre dem hva de tenkte jeg, vi er jo førstegangs på dette her.
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingMalama: Jeg er ganske sikker på at de mener mat eller dessert, ja.
![]() |
#9 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingPai er grei mat å ha med, eller eggerøre og spekeskinke.
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingVi skal samme i ettermiddag og jeg aner faktisk ikke hva vi skal ha med. Tipper det blir til at jeg stikker innom ferskvaredisken i butikken og kjøper med noe karbonader og fiskekaker samt et godt brød vi kan ha til. Vi skal bare ha med mat til oss selv, og ikke til felles bord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingMen er det til felles bord kan dere val ta med et digert fruktfat? Vi har gjort det, for alt blandes jo på koldtbordet, og frukt er alltid populært og kan plukkes til de ulike andre rettene.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingVi lager sånne bord i barnehagen. Det er helt fantastisk. Mat fra alle verdenshjørner.
![]() |
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingVi har spleiselag i bhg hver sommer. Pai, salater, kjøttboller, ost og brød. Div. kaker og søtsaker etterpå.
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grillling
Av sitatet ditt så høres det veldig ut som vi har barn i samme barnehage (ettersom eg ser du hører til i Bergen òg). Eg skal lage pizzasnurrer med skinke tenkte eg, så langt minstemann er litt samarbeidsvillig. Det er lett å ta med, og lett å spise for de små som gjerne ikkje sitter noe særlig i ro.. Tenker at søt mat blir det nesten alltid nok av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingSushi forsvant først i vår sommerfest sist uke. Genialt enkelt, spør du meg.
![]() |
#17 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingVi har og spleise-koldtbord i barnehagen som regel og jeg har ofte tatt med lefseruller og de forsvinner med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingTakk for masse tips. Festen er i dag, jeg har handler kyllingvinger som er ungenes favoritt, og en grillet kylling til oss voksne. Samt godt drikke, meierismør og frosne bagels som skal tine litt til
![]() |
#19 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingVi hadde i går - jeg bestilte takeaway fra kinarestauranten her
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ha med mat på bhg-avslutning, ikke grilllingKyllingvinger var en god idé! Det skal jeg jammen vurdere til vår klassesommerfest på fredag.
![]() |
|
|