|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Bare ett kolli per person med SAS på charter?I følge SAS sine nettsider står det at man bare kan ha med ett kolli per person på charter. Jeg er avhengig av å ha med meg en ny sammenrullet madrass som veier 4 kg i tillegg til en koffert.
![]() |
#2 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Bare ett kolli per person med SAS på charter?Jeg mener at du bør kunne kjøpe ekstra kolli. Barnevogn er det alltid medregnet til barn under to år, så det gjelder ikke samme regler der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Bare ett kolli per person med SAS på charter?Jeg hadde 2 kolli når jeg dro med SAS i desember, det var ikke spørsmål engang.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare ett kolli per person med SAS på charter?
Egne regler for SAS Charter, og da avhenger det av hvilken turoperatør du benytter. Jeg regner med at du skal reise med Apollo... Ta kontakt med Apollo. Dersom madrassen er stor, må du kanskje påregne å sende den som spesialbagasje (på lik linje som f.eks. barnevogner og golf-utstyr)
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Bare ett kolli per person med SAS på charter?Takk for råd alle!
![]() |
|
|