|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Mamma skal bestille reise hjem fra USA, men vi må vente på skattepengene, så nå er jeg spent. Er det rundt 24., eller husker jeg feil?
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Det er vel rundt sankthans, mener jeg.
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Er det ikke rundt St. Hans da, mener det altså.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Vi får dem da den vanlige lønna ellers ville blitt utbetalt, dvs. rundt den 10. juni.
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)
Aha!
![]() |
![]() |
#7 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Det er nok feriepengene du sikter til.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Er det noen flere som kanskje tenker at det er feriepengene jeg sikter til? Det er bare å gni det inn, altså!
![]() |
![]() |
#10 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Jeg postet antagelig samtidig med deg.
![]() |
#13 |
Stiv
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Bluen, du tenker nok på feriepengene.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Blu, jeg vet det er veldig lett å føle at ligningskontoret vet alt, men jeg er fortsatt ganske sikker på at det er feriepengene du tenker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Skattepengene kan komme i juni, august eller oktober. De skulle ha tre utbetalinger i år. I fjor var det veldig mange som fikk brev om at skatteoppgjøret deres var utsatt, så ikke bli for skuffet om de ikke kommer i juni. Da får en brev rett før de egentlig skal utbetales med informasjon. De skulle ha en utbetalingsdato i august også i år sånn at de som ikke fikk i juni skulle slippe å vente helt til oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)De som tror man får utbetalt skattepengene i juni, får som regel et brev i posten to dager før utbetalingsdato, hvor de står at man må vente til oktober. Har jeg hørt |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Her i huset blir ikke en krone reservert til noe før de faktisk står på konto *dårlig erfaring med utbetalingsdatoer og sånt*
![]() |
#20 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Jeg hadde en liten endring, så det aner meg at det ikke kommer noe penger før utpå høsten. Sukk.
![]() |
|
|