|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Har de lov til dette?Jeg er medlem i revmatikerforbundet. Her for en stund siden fikk jeg en konvolutt fra de som inneholdt noen lodd, og en regning på loddene. I brevet som fulgte med stod det at jeg kunne velge å selge loddene til andre, beholde de selv, eller returnere de i vedlagte konvolutt. Om jeg ikke returnerte loddene måtte jeg betale regningen, som var på 300,-. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har de lov til dette?Det høres tvilsomt ut syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
wizzzard
|
![]() Sv: Har de lov til dette?Veit ikkje om det er lov, men dette har dei gjort i mange år i allefall. Eg var medlem før og fikk slike lodd i postkassa, og sidan eg er eit rotehovud så surra eg med aldri til å returnere og måtte betale. Plagsomt.
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Har de lov til dette?Høres tvilsomt ut. I hvert fall må man kunne sende en e- post og si de ligger klar til henting når det måtte passe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Har de lov til dette?Den er tvilsom ja, med mindre det er en del av medlemsbetingelsene?
![]() |
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Har de lov til dette?Ihvertfall er det slik om noen sender deg ting du ikke har bestilt så har du rett å beholde uten å betale. Dette har vært oppe i tv2 hjelper deg. Sjekk medlemsbetingelser.
![]() |
|
|