Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har de lov til dette?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 15:43   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Har de lov til dette?

Jeg er medlem i revmatikerforbundet. Her for en stund siden fikk jeg en konvolutt fra de som inneholdt noen lodd, og en regning på loddene. I brevet som fulgte med stod det at jeg kunne velge å selge loddene til andre, beholde de selv, eller returnere de i vedlagte konvolutt. Om jeg ikke returnerte loddene måtte jeg betale regningen, som var på 300,-.

Spørsmålet mitt er altså, har de lov å sende ut lodd som jeg må returnere for å slippe å betale?

Jeg syns dette er plagsomt, fordi jeg er så lite flink å returnere ting i posten, og derfor ender opp med å betale noe jeg ikke vil ha.
Dette gjelder også bøker o.l. og derfor er jeg ikke med i bokklubber heller. Jeg glemmer å avbestille det jeg ikke vil ha, og jeg glemmer å returnere bøker jeg ikke vil ha, og dermed betale for ting jeg ikke vil ha, sånn egentlig.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 15:49   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har de lov til dette?

Det høres tvilsomt ut syns jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 16:37   #3
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Veit ikkje om det er lov, men dette har dei gjort i mange år i allefall. Eg var medlem før og fikk slike lodd i postkassa, og sidan eg er eit rotehovud så surra eg med aldri til å returnere og måtte betale. Plagsomt.

Gammel 26-06-11, 17:53   #4
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Høres tvilsomt ut. I hvert fall må man kunne sende en e- post og si de ligger klar til henting når det måtte passe...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 18:40   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er tvilsom ja, med mindre det er en del av medlemsbetingelsene?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 18:45   #6
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ihvertfall er det slik om noen sender deg ting du ikke har bestilt så har du rett å beholde uten å betale. Dette har vært oppe i tv2 hjelper deg. Sjekk medlemsbetingelser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.