|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 22-02-18 kl 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Nah, er de nå så mye verre enn andre nasjonaliteter? Eller er det bare det at det er så mange av dem, og så synes de så godt fordi de er så bleke?
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Jeg har sett engelskmenn i Bulgaria. De ble beryktet hos oss. Mannen så nemlig helt eksakt (virkelig eksakt altså) ut som Fester Adams. Vi var enormt fascinerte hele familien i en hel uke. Bortsett fra det var de ikke noe rare, men det var rart nok for vår del. |
![]() |
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Jeg elsker engelskmenn, om de er i England eller i andre utland
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Jeg blir mest fascinert av at engelskmenn tilsynelatende ikke takler å ha andre nasjonaliteter rundt seg. Jeg har lest ørten anmeldelser på Tripadvisor i det siste, og veldig ofte nevner engelskmenn at de ikke vil dra tilbake et sted fordi det var så mange skandinaver/tyskere/russere/franskmenn der. På hotellet vi var på i Tyrkia fikk vi utdelt armbånd med farge etter nasjonalitet, og flere engelskmenn tipser på Tripadvisor om at man må se etter de med hvite armbånd, resten holder man seg unna.
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Ikke veit jeg - erfaringen min med engelskmenn i sydenland er fra Mallorca i fjor, hvor vi bevisst valgte et hotell med hovedvekt på britiske småbarnsforeldre, a: for å komme oss vekk fra nordmenn og b: fordi vi rent generelt trives rundt briter.
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Engelskmenn er generelt harry på ferie synes jeg. Finnes unntak selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Vi har reist på flere hotell med gjester som i all hovedsak har vært engelskmenn og nederlendere. Nederlenderne er de mest uspiselige, mens engelskmennene er ganske underholdende langs bassengkanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?
Ah, er der som gikk galt i Frankrike ifjor, vi skulke sagt vi var nordmenn.
![]() |
#12 |
Hvor: Viken
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?De gangene vi har vært på samme sted som engelskmenn, har jeg vært dypt sjokkert.
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 08-07-11 kl 18:35. Årsak: Påpakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?SKJÆRE alle over en kam! |
![]() |
![]() |
#14 |
Teller ned
Du glemte at de serverer alle barn over 10 år shandy (blanding av øl og lemonade). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Jeg har ikke hatt gleden av å oppleve engelskmenn på ferie, men det er ett folkeslag som har utmerket seg negativt ved de siste reisene til Italia - nederlendere. Jøye meg for noen eksemplarer vi har vært ute for. Brautende, høylydte, provoserende og mere til.
![]() |
#16 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Shandy er øl og sprite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Synes ikke engelskmennen er så ille i syden. Russerne derimot...
![]() |
#19 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?På vårt "faste" sted på Kreta har jeg aldri sett en eneste engelskmann, men det er flust av svensker, dansker og en og annen finne.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?Har lagt merke til de morsomme anmeldelsene på Tripadvisor og lignende sider jeg også. "Fint hotell, god mat, bra strand. Men alt for få briter! Terningkast tre." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|