Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 21:12   #1
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Odd Molly?

Ja jeg var inne i salg i dag i butikken. Og nå etter endelig å ha gått ned i vekt passer odd molly klær meg i størrelse 2!!! Ja størrelse 2 du leste riktig ( jobb antrekket mitt som var ny i januar er i størrelse 46 og den var ganske så knapp så jepp litt stolt) Men altså til poenget jeg har alltid trodd at odd molly ikke var helt min stil men den nye kolleksjonen dens er jo så utrolig fin Så hvor kan man kjøpe odd molly billigst? Er det da i utlandet? Og hvis ja gjerne noen sider ...

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 21:13   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd molly?

Odd molly er aldri billig. Det er billigere på ebay, og marginalt billigere i utlandet, men da risikerer man moms og gebyrer som ikke gjør det så billig likevel. Men det er ganske ofte tilbud.

Gammel 28-06-11, 21:20   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd molly?

Vær obs på kopier når du handler på f.eks. ebay.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 21:41   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly?

Jeg var på Høyer idag - og forelsket meg for første gang i mitt liv i en Odd Molly Ytterjakke. Den kostet 4000 på Høyer, men jeg har funnet den for litt under halvparten fra utlandet - Jeg greier ikke å bestemme meg for å bruke så mye penger på en jakke eller ei *blir litt gal*

Gammel 28-06-11, 22:11   #5
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg var på Høyer idag - og forelsket meg for første gang i mitt liv i en Odd Molly Ytterjakke. Den kostet 4000 på Høyer, men jeg har funnet den for litt under halvparten fra utlandet - Jeg greier ikke å bestemme meg for å bruke så mye penger på en jakke eller ei *blir litt gal*

Bilde

Om det hjelper på beslutningsprosessen har jeg to OM kåper, en for vinter og en for vår. Elsker begge to.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:11   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det er mye salg nå.
Vet ikke hvor du bor, men på Dororhea har de 40 eller 50% på mye klær deriblant Odd Molly.
Og du, grattis med vektnedgangen

Gammel 28-06-11, 22:12   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Bilde

Om det hjelper på beslutningsprosessen har jeg to OM kåper, en for vinter og en for vår. Elsker begge to.

Jeg har laget egen tråd her inne på moteforumet...innspill mottas med takk

Gammel 28-06-11, 22:16   #8
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

He he var for sent ute For se på bilde av det hvor var den sa du?

Gammel 28-06-11, 22:29   #9
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Standard

o men Bauche du sa at du så den på selg i utlandet hvilken nettbutikk er det det er snakk om?

Gammel 30-06-11, 18:05   #10
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg bruker folkmalmo.se og deepfling.com (lav dollarkurs nå) som oftest med unntak av Dorothea som har mye til 40 og 50% om dagen. Har også handlet fra Johhnys boutique.com men de har kun samples i str.1 for de som er interessert i det. Silkeplaggene er ofte mindre i størrelse.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.