Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine stroppekjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-11, 21:02   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine stroppekjoler

Etter en gjennomgang av klesskapet så ser jeg at så godt som alle kjolene mine har ermer. Puffermer, skjorteermer eller t-skjorteermer. For å ikke se ut som en redneck med t-skjorteskille midt på overarmen, så tenkte jeg å skaffe meg noen stroppekjoler (ikke strippekjoler, som jeg i farten skrev ).

Har du sett noen fine? Enten med singlet-topp, tynne stropper, eller mer firkantede. Halterneck kan jeg desverre ikke bruke, jeg får så vondt i hodet av det.

De må rekke til knærne, og gjerne være litt 50/60/70-tallsretro. Vidt eller trangt skjørt er litt hipp som happ, men ikke empireliv. Da ser jeg bare preggers ut.

Sist redigert av Tallulah : 03-07-11 kl 21:54.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:24   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine stroppekjoler

OK,jeg tipser meg selv da.

Oasis:

Gammel 03-07-11, 21:40   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har en fin på KappAhl (eller Lindex) som ville vært perfekt kolonihagekjole til deg. Rutete, litt brede stropper, knelang. Hverdagslig med fin fasong.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:46   #4
Albertine
Passiv

Standard

Åh, den blågrå var fin!

Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:55   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

De har en fin på KappAhl (eller Lindex) som ville vært perfekt kolonihagekjole til deg. Rutete, litt brede stropper, knelang. Hverdagslig med fin fasong.

Det høres perfekt ut! Hverdagskjole er akkurat det jeg ser etter. Jeg stikker innom Kappahl i morgen.

Gammel 03-07-11, 21:58   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Er det denne? Finnes i rødt også.

Eller denne?

Gammel 03-07-11, 22:05   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er den øverste. Fjorårets modell (som er den jeg tenkte på) hadde et litt annet snitt, men den likner. Vet ikke hvilke farger den er i.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:07   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk for tips, jeg likte den veldig godt.

Gammel 03-07-11, 22:16   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine kjoler, men jeg tenker ikke på slike kjoler som stroppekjoler, heller ermeløse.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:19   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fine kjoler, men jeg tenker ikke på slike kjoler som stroppekjoler, heller ermeløse.

Da kan du tipse meg om fine stroppekjoler da!

Jeg vet for øvrig godt forskjellen, men dette var altså det jeg fant, jeg fant ingen med stropper.

Gammel 03-07-11, 22:35   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da kan du tipse meg om fine stroppekjoler da!

Jeg vet for øvrig godt forskjellen, men dette var altså det jeg fant, jeg fant ingen med stropper.

Nei, jeg er overhodet ikke oppdatert på klesfronten. Jeg går imidlertid masse i stroppekjoler selv. Det er nesten bare det jeg bruker om sommeren. Jeg har gamle kjoler fra H&M, Cubus, Letherman (ja, faktisk!) og KappAhl.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:36   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Her var det mange fine fra e-bay

Gammel 03-07-11, 22:45   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte denne fra Esprit:

http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-...41xe?Nr=318666

(Men jeg ville ikke handlet den på ellos, det finnes en esprit-butikk i Lille Grensen).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.