|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hotell Gøteborg til jenteturJa, hvor bor man på jentetur til Gøteborg? Jeg har bodd på litt ulike hoteller der med familien, så har litt oversikt, men om noen har spesielt hyggelige tips til jentetur tar jeg dem gjerne i mot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell Gøteborg til jenteturDette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hotell Gøteborg til jenteturJeg bodde på Hotel Post i vinterferien. Det var utrolig praktisk i forhold til togstasjonen (og jeg vil definitivt anbefale dere å ta tog). Frokosten var god og bassenget på taket var helt fantastisk.
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hotell Gøteborg til jenteturSkulle inn og anbefale Hotel Post. Mye liv og kult bygg.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Hotell Gøteborg til jenteturTakk for helt like tips, jeg kan melde at vi da har bestilt på Hotel Post. Fikk stort gehør for det i reisefølget og helt fine priser i aktuell helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hotell Gøteborg til jenteturTog er supert. Ta med kaffekopper med lokk og det man ønsker å drikke:-)
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hotell Gøteborg til jentetur
Det er ikke så mye togopplegg, eller? Vi tok toget som gikk fra Oslo S rundt kl 10. Og tilbake igjen med det toget som gikk rundt kl 14 (så rakk vi en siste lunsj i Gøteborg)
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hotell Gøteborg til jenteturDu trenger ikke plassreservasjon. Det er mulig, men koster penger. Toget kjører inn på perrongen ca 15 minutter før avgang. Da er det VELDIG lurt å være på plass. Så kan noen av dere smette inn på toget og finne plasser, og så kan noen andre ta seg av bagasjen.
![]() |
![]() |
|
|