|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
![]() |
![]() Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?På bakgrunn av debatten om alle menn foretrekker langt hår hos kvinner, ville det vært interessant å høre hva vi kvinner foretrekker eller misliker hos menn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg krever renslighet. Urenslighet er ikke noe jeg klarer å leve med. Utover det bruker jeg helst vetoretten min på andre ting enn utseende i forhold til mannen min. Jeg forteller ikke en mann på over 40 år hvordan han skal se ut på håret, og jeg hadde blitt ganske irritert om han hadde satt krav til utseende mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Renslighet ja, det er det viktigste. Og jeg synes ikke det går an å si at kinnskjegg, langt hår og lignende er stygt, for noen kler det og andre ikke. Jeg har sett menn med langt hår som aldri burde hatt det, og jeg har sett menn med langt hår som har vært til å spise opp. Mannen altså, ikke håret.
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg tåler ikke når mannen glemmer å klippe seg, og ser ut som en gammel tante.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg liker heller ikke ringer og bling. Og så kan de både være rufsete, langhårete og korthårete, det kommer an på hva som passer. Det viktigste er at de er rene, rufsete pga manglende stell er ikke det samme som rufsete pga sånn stil.
![]() |
#6 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg stiller egentlig få krav til hvordan han skal se ut, men renslighet som nevnt av andre er en svært viktig faktor og at han kler seg noen lunde up to date. Ellers tror jeg ikke det er mye annet jeg misliker, ved valg av fyr har jeg jo allerede valgt bort faktorer jeg ikke ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Njaa. Man må vel få synes noe er attraktivt eller ikke. Jeg går ikke rundt og kommenterer alt jeg synes er mindre pent, men diskuterer jeg med venninner der dette er tema, så er det klart jeg kan si noe om hva jeg foretrekker.
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Og ikke smykker, ringer, ørepynt osv. Helst ikke tatovering heller.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg liker ikke veldig tynne, magre menn. Bedre med mage enn beinrangel. Og så synes jeg den hårmoten med håret stivet opp til alle kanter med veeeeeelig mye hårgele er helt meningsløs. (Men det er kanskje en fjortis greie og de er uansett uaktuelle...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Ikke giftering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Speedo funker aldri. Uansett. Ikke på noen i hele verden. Og utvaskede t-skjorter med stedsnavn fra Gokk, godt plantet neddi en feilformet dongeribukse med belte langt oppå magen. Og så er jeg fæl til å besømme menn ut fra hvilke sko de har.
![]() |
#12 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Utseende og utseende. Jeg takler ikke ustelte føtter.
![]() |
#13 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg foretrekker menn med kort hår og intet hår i ansiktet. Giftering er et must for helten, men ingen andre smykker. Eller tattiser. Grøss.
![]() |
#14 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Turnoff: urenslighet. For kort overdel så flesket tyter ut. Gøyale ansiktshårfrisyrer. Tattis, bling. Enhver form for hentehår eller panikkfrisyre, inkl hestehaler som "sklir" bakover på hodet etterhvert som vikene viker. Solarium el spraytan. Allværsjakker/ catalinamodell med ribbestrikket kant i livet, særlig om de er beige/ musefarget eller artig tofarget. Mokasiner med dusk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Skjegg man kan flette finner jeg svært lite sjarmerende.
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?
Ikke jeg heller!
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?Jeg kunne aldri følt tiltrekning for en mann hvor underarmshårene er parallelle med aksen på underarmen sånn at endene på underarmshårene stikker ut under skjortekanten.
![]() |
#19 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Rette tattoo`n på rette mannen.
![]() |
#20 |
maler
|
![]() |
|
|