Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 20:59   #1
Wilma
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

På bakgrunn av debatten om alle menn foretrekker langt hår hos kvinner, ville det vært interessant å høre hva vi kvinner foretrekker eller misliker hos menn.
Og hvor mye bestemmer vi over mannens utseende/ klesstil i et forhold?

Selv synes jeg langt hår i hestehale, kinnskjegg, skjegg og bart er virkelig turn off. I tillegg tenner jeg ikke på menn med ølvom... burde vel ikke si det her jeg selv sitter med x antall overflødige kilo

Men hvor mye er det rimelig å være med å styre hvordan er partner skal se ut?
Selv hadde jeg en kjæreste en gang som ymtet frempå om at jeg kanskje burde gå ned noen kilo... og det falt vel ikke akkurat i god jord, nei

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:17   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg krever renslighet. Urenslighet er ikke noe jeg klarer å leve med. Utover det bruker jeg helst vetoretten min på andre ting enn utseende i forhold til mannen min. Jeg forteller ikke en mann på over 40 år hvordan han skal se ut på håret, og jeg hadde blitt ganske irritert om han hadde satt krav til utseende mitt.

(Jeg synes det er helt ok med kommentarer om at man kler en ting bedre enn en annen altså, men å stille krav eller komme med forventninger, er veldig fjernt for meg.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:21   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Renslighet ja, det er det viktigste. Og jeg synes ikke det går an å si at kinnskjegg, langt hår og lignende er stygt, for noen kler det og andre ikke. Jeg har sett menn med langt hår som aldri burde hatt det, og jeg har sett menn med langt hår som har vært til å spise opp. Mannen altså, ikke håret.
Jeg liker ikke å si så mye negativt om andres utseende, så jeg sier heller hva jeg liker, og det er høye, relativt slanke menn som ser velstelte ut. De kan gjerne se litt rufsete ut men da skal det være som en del av stilen, ikke at de ER det.

Jeg prøver å ikke bestemme så mye over min manns utseende, det tror jeg faktisk ikke jeg gjør altså. Men akkurat når det gjelder håret hans så må jeg dessverre ha et ord med i laget, for han driter rett og slett i hvordan håret hans ser ut, så når det er blitt ille nok, må jeg mase på ham for å få ham til å gjøre noe med det. HVER gang.

Gammel 05-07-11, 21:24   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tåler ikke når mannen glemmer å klippe seg, og ser ut som en gammel tante.

Ellers liker jeg ikke ringer og bling på menn. Jeg liker at de kler seg ordentlig og etter vær og forhold og sånt.
For øvrig kan de gjøre som de vil. For jeg er jo opptatt faktisk.

Gammel 05-07-11, 21:29   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker heller ikke ringer og bling. Og så kan de både være rufsete, langhårete og korthårete, det kommer an på hva som passer. Det viktigste er at de er rene, rufsete pga manglende stell er ikke det samme som rufsete pga sånn stil.

Gammel 05-07-11, 21:30   #6
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg stiller egentlig få krav til hvordan han skal se ut, men renslighet som nevnt av andre er en svært viktig faktor og at han kler seg noen lunde up to date. Ellers tror jeg ikke det er mye annet jeg misliker, ved valg av fyr har jeg jo allerede valgt bort faktorer jeg ikke ønsker.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:36   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Njaa. Man må vel få synes noe er attraktivt eller ikke. Jeg går ikke rundt og kommenterer alt jeg synes er mindre pent, men diskuterer jeg med venninner der dette er tema, så er det klart jeg kan si noe om hva jeg foretrekker.

Jeg liker feks ikke ansiksfrisyrer på menn. Altså skjegg/ bart som er frisert nøysomt på en gøyal måte.

Gammel 05-07-11, 21:37   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Og ikke smykker, ringer, ørepynt osv. Helst ikke tatovering heller.

Gammel 05-07-11, 21:37   #9
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker ikke veldig tynne, magre menn. Bedre med mage enn beinrangel. Og så synes jeg den hårmoten med håret stivet opp til alle kanter med veeeeeelig mye hårgele er helt meningsløs. (Men det er kanskje en fjortis greie og de er uansett uaktuelle...)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:39   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke giftering.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:39   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Speedo funker aldri. Uansett. Ikke på noen i hele verden. Og utvaskede t-skjorter med stedsnavn fra Gokk, godt plantet neddi en feilformet dongeribukse med belte langt oppå magen. Og så er jeg fæl til å besømme menn ut fra hvilke sko de har.

Gammel 05-07-11, 21:41   #12
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utseende og utseende. Jeg takler ikke ustelte føtter.

Gammel 05-07-11, 21:42   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker menn med kort hår og intet hår i ansiktet. Giftering er et must for helten, men ingen andre smykker. Eller tattiser. Grøss.

Gammel 05-07-11, 21:42   #14
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Turnoff: urenslighet. For kort overdel så flesket tyter ut. Gøyale ansiktshårfrisyrer. Tattis, bling. Enhver form for hentehår eller panikkfrisyre, inkl hestehaler som "sklir" bakover på hodet etterhvert som vikene viker. Solarium el spraytan. Allværsjakker/ catalinamodell med ribbestrikket kant i livet, særlig om de er beige/ musefarget eller artig tofarget. Mokasiner med dusk.

Liker rene pene menn som barberer og klipper seg regelmessig, ikke røyker og er noenlunde i nåtid i tøyet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:45   #15
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Skjegg man kan flette finner jeg svært lite sjarmerende.
Min mann ser definitivt best ut med litt ansiktshår, uten det blir han så barnslig og snål at jeg ikke kjenner ham igjen. Heldigvis for meg liker han det best sånn selv.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:46   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Utseende og utseende. Jeg takler ikke ustelte føtter.

Ikke jeg heller!

Jeg taker ikke menn som bruker lengre tid på badet enn meg - altså er innmari jålete (jeg bruker ikke lang tid på badet) Ellers så er nok problemet mitt mer på dumme menn enn rare menn. Jeg liker menn på generell basis jeg!

- forresten: jeg tror ikke jeg kunne forelsket meg i en mann som er lavere enn meg - menn under 1, 60 er vel sikkert definert som kortvokst...

Gammel 05-07-11, 21:46   #17
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ikke giftering.

Hva jeg liker og evt ikke liker så godt kommer litt an på mannen. De har forskjellig stil, og kler dermed forkjellige ting. Jeg liker at de er rene og lukter friskt og godt da.

Også kan jeg styre meg litt for cowboy stilen og motorsykkelklubb menn.
Det har mer med stil, og livsstil å gjøre, enn utseende på selve mannen.

Gammel 05-07-11, 21:46   #18
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne aldri følt tiltrekning for en mann hvor underarmshårene er parallelle med aksen på underarmen sånn at endene på underarmshårene stikker ut under skjortekanten.

Gammel 05-07-11, 21:48   #19
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Helst ikke tatovering heller.

Rette tattoo`n på rette mannen.

Glissent dårlig anker på overarmen er turn off ja.

Gammel 05-07-11, 21:49   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg kunne aldri følt tiltrekning for en mann hvor underarmshårene er parallelle med aksen på underarmen sånn at endene på underarmshårene stikker ut under skjortekanten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.