Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

[Søvn]Jeg er i sjokk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 07:12   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[Søvn]Jeg er i sjokk

Har sovet natta gjennom!?!
Fikk ikke lagt meg så tidlig, alltid noe å gjøre, men bortsett fra det:
Ingen har vært våkne i natt, iallfall ikke som jeg har merka!
Faktisk har ingen av de skreket i det hele tatt siden leggetid igår.
Vi var kun inn å la gutten på plass når vi la oss(lå krølla øverst, på tvers uten noe på seg).
Jeg er helt i sjokk. Ikke bare har de sovet, men jeg også. Kan faktisk ikke huske å ha vært våken i natt,
mellom midnatt og 6.30. Uthvilte unger og uthvilt mamma, må bli en god dag!

Gammel 06-07-11, 07:45   #2
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Søvn]Jeg er i sjokk

Herlig! Måtte du få mange flere netter av dette slaget!

Gammel 06-07-11, 07:57   #3
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk. Det høres nydelig ut.

*trøtt*

Gammel 06-07-11, 08:37   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Velkommen!! Jeg husker godt når det skjedde med mine! Natt til 6.mars 2009 by the way

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 09:04   #5
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Den første natta med uavbrutt søvn er herlig.

Gammel 06-07-11, 09:05   #6
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Så deilig Håper du får flere slike netter

Gammel 06-07-11, 09:06   #7
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Håper det er starten på en god trend

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 09:17   #8
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

GratulererMåtte det vare

Gammel 07-07-11, 09:35   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan gikk det i natt?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
Gammel 07-07-11, 09:54   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Så deilig, håper det fortsetter!

Gammel 07-07-11, 10:01   #11
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Man blir faktisk helt satt ut når noe sånt skjer. :btdt:

Gammel 07-07-11, 11:16   #12
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hvordan gikk det i natt?

Det var styr på kvelden med gutten, men når han først sovna skikkelig så tror dere ikke jammen begge har sovet natta gjennom nå også!?!
Ikke var det morgen før 6.25 heller. Jeg er helt satt ut, imponert. Jeg våkna noen ganger i natt, av ren vane.

Gammel 07-07-11, 11:17   #13
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg våkna noen ganger i natt, av ren vane.

Litt svinn må man regne med

Gammel 07-07-11, 17:11   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så deilig når de endelig begynner å sove natta gjennom! Det går opp for en hvordan det er å være våken. Småbarnsforeldre burde nesten hatt forbud mot bilkjøring, lite søvn er jo nærmest som promille å regne.

Gammel 07-07-11, 19:43   #15
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er så deilig når de endelig begynner å sove natta gjennom! Det går opp for en hvordan det er å være våken. Småbarnsforeldre burde nesten hatt forbud mot bilkjøring, lite søvn er jo nærmest som promille å regne.

Ja, iallfall i starten med to - da var ikke jeg særlig tilregnelig.
Etterhvert så venner man seg på mystisk vis til mindre søvn, heldigvis.

Gammel 08-07-11, 08:35   #16
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Så flott at det ser ut til å fortsette, søvn er alfa og omega for å klare å fungere ordentlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.