Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 19:43   #1
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Vi har brødbakemaskin og bruker den mye. Så mye at den faktisk er blitt veldig sliten, så nå skal jeg kjøpe ny. Den vi har nå blir det et stort, høyt brød av, men jeg mener å huske at andre her inne har anbefalt andre modeller - men hvilke(n) var det?

Linker mottas med takk, jeg antar jeg må kjøpe på nettet uansett siden utvalget her oppe ikke akkurat er enormt.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 06:41   #2
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

har kenwood BM258. Baker godt brød den. Tok bare noen runder for maskinsmaken var ute..
http://www.martinvinje.com/text/view/3112.html

ellers kan du søke på kelkoo for å finne de billigste prisene.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 06:45   #3
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

http://no.kelkoo.com/ctl/do/search?s...&fromform=true

http://www.martinvinje.com/text/view/3504.html

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 07:46   #4
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Det var en test av slike maskiner på Tv2 hjelper deg for litt siden:

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelper...icle883927.ece

Jeg har en Wilfa, og er veldig fornøyd med min

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 08:05   #5
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Vi har også en Wilfa, den største av dem - anbefaler den, jeg

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 08:07   #6
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Vi har også en Wilfa, den største av dem - anbefaler den, jeg

Jeg har også den største, greit å få et brød med litt størrelse

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 19:58   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Kan også anbefale Wilfa. Synes det er fordel med to eltekroker og at brødene blir avlange, ikke bare kjempetjukke og høye. Og den er jo bare helt genial å lage pizzadeig i. (Men det kan en vel sikkert i de andre også.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:33   #8
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kan også anbefale Wilfa. Synes det er fordel med to eltekroker og at brødene blir avlange, ikke bare kjempetjukke og høye. Og den er jo bare helt genial å lage pizzadeig i. (Men det kan en vel sikkert i de andre også.)

Jeg signerer Elisabet, vi har også denne og er veldig fornøyd. 45 minutter så er pizzadeigen ferdig, helt topp i en travel hverdag !

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 16:44   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken brødbakemaskin skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Jeg signerer Elisabet, vi har også denne og er veldig fornøyd. 45 minutter så er pizzadeigen ferdig, helt topp i en travel hverdag !

Eller sette på pizzadeigen på morgenen på "timer", så er deigen akkurat ferdig til å putte i langpanna og legge på fyllet når en kommer hjem fra jobb.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no