|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Gladnyheit frå DigitalbokFekk ein e-post her om dagen med ei gladmelding frå digitalbok. Dei har no fått ein ny funksjon som gjer at ein kan sende bøkene direkte til sin kindle. Ein må registrere kindle e-post adressa si hjå digitalbok og motsett og så er alt klart. Det er ikkje alle bøker det går med enno, men det står greit merka på den enkelte bok om ein kan sende den til kindle eller ikkje.
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokSå bra! Så deilig å slippe å styre med konvertering (og føle seg som halvkriminell når man leser sin egen dyrkjøpte bok på valgt medium).
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokDet er jo helt supert!
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Gladnyheit frå Digitalbok
Digitalbok er CappelenDamm sitt lesebrett og e-bokbutikk. Alle andre lesebrett enn Kindle har hittil hatt støtte for eit format som heiter ePub og alle andre bokhandlarane har hittil kun seld ePub-format, medan det kun er Amazon som har seld kindle-formatet. Det betyr at e-bøker kjøpt andre plassar må konverterast for å passe til Kindle. Nå åpna Aschehoug i september med å legge ut 10.000 titlar i Kindle sitt format og CappelenDamm følgjer nå etter. Så ein får nå kjøpe e-bøker som passer rett i Kindle-lesebrettet, direkte frå dei to største norske forlaga.
![]() |
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
Eller på lesebrett, generelt.
![]() |
![]() |
#13 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokGladnyhet! Men er det søkbart hvilke av bøkene deres som kan leveres til Kindle? På sidene deres forstod det om at de som står med format ePub/kopibeskyttet ikke kan leveres til Kindle, mens de om er merket med ePub/vannmerket kan det. Alle bøkene jeg ser på er imidlertid merket med kopibeskyttet, og da er jeg jo like langt?
![]() |
![]() |
#15 |
Unik
|
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokOg viss du går inn på mine sider og ser på bøkene du allereie har kjøpt så står det kan sendes til kindle på dei og. Viss dei er kompatibel.
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokÅ, det var bra! Jeg har jo knapt lest en norsk bok de siste årene pga Kindle og alt styret med konvertering.
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokKjempebra! Jeg har ikke lest norske bøker på mange år, og nå kan det jo være at jeg i det minste kjøper barne og ungdomsbøker for høytlesing.
![]() |
#18 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokFor ordens skyld, det er jo Amazon/kindle som bruker et proprietært format, jeg syns ikke man skal forvente, eller ønske at bibliotekene retter seg etter dem. Når kindle, og de andre aktørene, slutter å bare kunne lese sitt eget format, da løses problemet, ikke ved at alle andre tilpasser seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gladnyheit frå DigitalbokJeg er storforbruker av Nasjonalbiblioteket.no jeg synes de har strekt seg langt med å manuelt skanne ørten titler og det virker ikke som de har tenkt å gi seg før de er ferdig. På meg virker det som om intensjonen med å gjøre litteratur tilgjengelig er det gjeldende så om det er mulig tror jeg nok tet blir kompatibelt deres bokhylle og. Lurer litt på å kjøpe Kindle til meg sjæl i julegave jeg har vært snill i år. Men egentlig er 7"brettet ganske bra nok, noen gode argumenter for enda en dings mottas med takk.
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
I USA kan man jo lese bibliotekbøker på kindle meg bekjent?
![]() |
|
|