Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på benkeplate

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-11, 14:43   #1
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Farge på benkeplate

På kjøkken skal vi ha hvite vegger, og eik parkett. Hvite fronter på kjøkken.
Og så var det benkeplata, da.
Noen anbefaler noe som går til gulvet (som er i varm farge). At det skal gjenta seg i en varm, gjerne lys benkeplate.
Vi liker grått. Men det vil kanskje kræsje med gulvet.
Hva velger folk og hvorfor?

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 15:01   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på benkeplate

Vi har heltre eikeplate og eikeparkett, og hadde det i forrige hus også. Veldig fornøyd, men så har vi valgt det selv begge gangene.

Gammel 25-07-11, 16:11   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått på heltre eik eller noe steinaktig. Går du for stein eller steinmønster tror jeg fint du kan ha grått, spesielt litt mørkere gråtoner.

Gammel 26-07-11, 00:23   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en lysegrå benkeplate (ikea). Tenkte at siden jeg uansett skulle ha laminat, så trengte den ikke gi seg ut for å være noe annet enn det den er. Var litt uvant i starten, fargen var lysere enn jeg trodde (hadde bare sett den på nett før jeg bestilte), men vente meg fort til den.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 00:43   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hvit innredning, eik parkett, og har bestilt sort kompositt benkeplate.

Tror det blir fint, men kan komme tilbake med resultat i midten av august!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.