Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinitråden 2011

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 22:10   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Bikinitråden 2011

Vi må vel ha en bikinitråd i år også?

Jeg fikk bikini fra Figleaves i posten i dag, fra Freya. Passet perfekt!

Litt ulik størrelse på bildene, men sånn er det i virkeligheten også.

Gammel 12-04-11, 22:14   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitråden 2011

Jeg har bestilt denne sebrabikinien fra Victoria's Secret, og trener som besatt for å forhåpentligvis kunne føle meg vel i den.

Skulle det mislykkes totalt, får jeg håpe det går bedre med badedrakt. Jeg har bestilt den i mørk rosa med hvite prikker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:16   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Wow, stilig bikini! Men er det skjørt?

Badedrakten var jo veldig fin!

Gammel 12-04-11, 22:17   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bukse med en slags drapering, tiden for mikrobukser er over for min del.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:46   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg denne bikinien på Debenhams i England. Har aldri funnet bikinioverdel som sitter så flott på meg før. Jeg må gjerne ha pushup og paddet, men denne har noe silikoninnlegg som er flytende og alt ser helt naturlig ut når jeg har den på. Er så lei av paddede bikinier som aldri tørker. Brukte den akkurat på badeferie og den tørket på et blunk (bortsett fra den litt store knuten foran). Jeg likte ikke så godt de løse tuppene, så de har jeg surret rundt midten. Kjøpte 2 turkise og en svart overdel når jeg først fant en så super bikini, samt litt forskjellige underdeler som passet til. Jeg må bare si at denne er drømmebikinien for å gjøre nytte av det lille en har som er ekte.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:55   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets nykjøp er pinupbikini med prikkar frå Lindex i mørkeblått med 50-tallsbukse og halterneck. Og så har eg fått kjøpt truse til den eg arva frå deg, Spoon i fjor. Eg er klar.

Gammel 12-04-11, 22:58   #7
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg likte den bikinien fra Victoria Secret, puppene mine er desverre altfor store til at jeg får på med den. Jeg kan ikke gå med liten bikinibukse, magen er altfor slapp etter svangerskapene.

Jeg har kjøpt denne fra La Senza, buksen skjulte litt mindre enn jeg håpet:

Gammel 13-04-11, 12:13   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bikini!!
Jeg satser på lang surfeshorts og en bikinioverdel til bad med ungene. Når mannfolka kan bade med shorts da kan jeg.

Gammel 13-04-11, 12:39   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så flere varianter med et lite skjørt på Lindex i går. Det hadde vært noe for meg. Å bade i shorts synes jeg er helt uproblematisk også, Trulte, og ikke minst å sole meg i shorts hvis jeg mot formodning skal gjøre det i sommer. Ingenting er så ille som å være solbrent i bikiniskillet.

Ellers tenker jeg at bikinien fra 2007 får duge i år også; den er ikke helt morken ennå. (Jeg var til og med forutseende nok til å kjøpe to bikinitopper da de var på salg - én til post-ammebruk. )

Gammel 27-06-11, 18:04   #10
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter noen timer i Helvete endte jeg med denne.

Gammel 27-06-11, 18:10   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne.
Veldig fin topp, og så har jeg ei truse som er litt større
Men jeg blir ikke gående mye i bikini tror jeg..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 08:40   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt denne bikinien fra HM. Trusa er litt mindre enn ønskelig, men går greit.

Er på jakt etter en til før vi reiser på onsdag, men jeg vet ikke hlt hva jeg ser etter, og da blir det vanskelig gitt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 09:09   #13
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jeg har kjøpt denne fra Freya:

Overdelen var i str 65 F. På merkelappen inni sto det at engelsk størrelse var 30 F. Jeg trodde at man måtte gå ned en bokstavstørrelse for å finne engelsk størrelse? Kunne jo tenkt meg å shoppe fremtidige Freya-bikinier på Ebay siden de er svindyre i norske undertøysbutikker.

Gammel 03-07-11, 19:23   #14
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har bestilt denne sebrabikinien fra Victoria's Secret, og trener som besatt for å forhåpentligvis kunne føle meg vel i den.

Skulle det mislykkes totalt, får jeg håpe det går bedre med badedrakt. Jeg har bestilt den i mørk rosa med hvite prikker.

Den badedrakten va utrolig fin Hvilken str må jeg ha når jeg er str. 42 og DD?

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 19:39   #15
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Supernala er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Supernala, her.

Den badedrakten va utrolig fin Hvilken str må jeg ha når jeg er str. 42 og DD?

Nevermind, fant det ut

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 16:04   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt meg Swimdress (dvs en kjole og badedrakt i ett)
Fordelen er at badedrakten er av type hold-in - "Inches Away" heter merket:
*og JA!! det hjelper, kjøpes på nett fra norge*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.