Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vurderer å skifte nettleser

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 11:32   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Vurderer å skifte nettleser

Jeg har brukt IE i alle år og vært fornøyd med det, men etter at min kjære innstallerte de nyeste oppdateringene er alt bare rævva. Det som er det viktigste for meg i en nettleser, er noe så banalt som at det må være mulig å bruke alt+s på forum. Kan jeg bruke den kombinasjonen i Google Chrome f.eks? Firefox utgår, for der funker den ikke.

Gammel 07-06-11, 11:33   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vurderer å skifte nettleser

Safari?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:56   #3
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

alt+s er det "Search?"

Det finnes i hvert fall i Chrome, men der er det Ctrl+F for "Find".
Jeg anbefaler i hvert fall Chrome tungt, det er en fryktelig bra nettleser, milevis bedre enn IE og Safari. Den nye Firefox-versjonen er også OK.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:58   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

alt+s bruker jeg for å svare på innlegg, i stedenfor å trykke på skriv hurtigsvar. Det er så sinnsykt innarbeidet i fingrene, at jeg ikke har tenkt å prøve meg uten.

Gammel 07-06-11, 11:59   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Usikker på den funksjonen, men anbefaler Chrome på det sterkeste. Har ikke brukt IE på evigheter, for det fungerer jo ikke til noe lengre.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:59   #6
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Alt+s fungerer i Chrome. Testet nå. Kjekk funksjon.

Gammel 07-06-11, 12:00   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Gjør det?

Gammel 07-06-11, 12:02   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Jupp, jeg trykket alt+s og opp kom en side for å skrive svar.

Gammel 07-06-11, 12:03   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Og nå sendte seg svar også med den kommandoen ja. Tror jeg adopterer den der.

Gammel 07-06-11, 12:04   #10
Albertine
Passiv

Standard

Chrome er super, altså.

Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:10   #11
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Det funket ja. Det vil vel sikkert funke i alle nettlesere, det er vel en funksjon som ligger i forumsoftwaren og ikke i nettleseren.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:34   #12
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, bytte ut Opera kanskje ja. Bruker Netscape og IE også, ikke fornøyd med noen av dem egentlig.

Gammel 07-06-11, 13:57   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chrome funker som en kule. Firefox er sånn tjah.
Og nyeste utgaven av IE suger hoppetau.

Gammel 07-06-11, 14:02   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Chrome funker på hurtiigtastene ja. Jeg har brukt det i ett år ca og er superfornøyd.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 14:05   #15
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker for det meste en minipc til surfing, og irriterer meg over at jeg ikke kan navigere i fullskjerm-modus med chrome. Det kan jeg med firefox, og bruker dermed det.

Gammel 07-06-11, 17:44   #16
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Chrome har blitt min favoritt. Så Firefox. Videre Opera, IE og tilslutt Safari...

Har vel inntrykk av at de som bruker Safari blir litt som de som bruker IE - det er installert på maskinen de har og det er det de bruker, og ser på en måte ikke noe direkte behov for å gjøre noe med det....

Gammel 07-06-11, 19:00   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Chrome er innstallert og i bruk.

Gammel 07-06-11, 19:04   #18
Albertine
Passiv

Standard

Flink!

Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 15:21   #19
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

I min Firefox bruker jeg ctrl+s for hurtigsvar.

Gammel 12-06-11, 18:36   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker for det meste Rockmelt, som er bygd på Chrome.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.