|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Mannen har arvet en gammel barneseng, lurer på om den kanskje er rundt 100 år gammel, vi fikk med halmmadrass og alt..
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnsengen vi har arvet?Jeg tror jeg hadde fjernet all maling og latt den være trehvit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnsengen vi har arvet?Hundre år gammel ville jeg vurdet trehvit ja. (og ny madrass...) vår vugge som er øike gammel som meg, er hvit og gul. Det var den også i 1979, men vi valgte en lysere gul enn den skrikende utgaven fra syttitallet...
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnsengen vi har arvet?Alternativt skrape seg forsiktig gjennom lagene for å finne orginal farge, også male i denne kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnsengen vi har arvet?Bilde av den, ja det vil jeg gjerne se!
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Trehvit? Nei, den må vel ha farge? Jeg liker farger. Har ikke lyst å ha den hvit heller, men det må være noe kjønnsnøytralt. Den trenger ikke fortsette å se gammel ut egentlig. Tror jeg..
![]() |
![]() |
#11 |
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Den var veldig fin!
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Oiii.... Din heldiggris! Den var nydelig. Jeg har malt ei helt enkel gammel skuvseng mintgrønn/ pastellgrønn. Den ser ut som et sukkertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jordbærpiken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Vi har 2 slike senger i sommerhuset vårt. (Pluss en på loftet.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?
Oh, ja, det er noe sånt jeg kunne tenke meg. Vurderte knallgult, men det gikk over da jeg så den. Den er så søt på en måte.
![]() |
![]() |
#15 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Så nydelig den senga var!! Jeg ville ha malt den grønn - grønn er en glad og harmonisk farge som passer til ei så flott seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Nydelig seng
![]() |
#17 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Den var fin! Jeg hadde malt den i en dus grønnfarge, tror jeg. Mer "skittengrønn" enn egentlig pastellgrønn, altså noe med en del grått i. Jeg synes den type farge holder seg bedre, man blir ikke like fort lei dem. Men det kommer selvsagt an på hva slags stil man liker ellers - jeg har en litt sånn praktisk-romantisk stil selv.
![]() |
![]() |
#18 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Jeg synes noe sånt er fint: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Kjempefin seng |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva gjør vi med den gamle barnesengen vi har arvet?Det likte jeg veldig godt, dharma. Den var nydelig. Kanskje jeg skal prøve meg på to nyanser av gult?
![]() |
![]() |
|
|