|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?Er det boplikt kan du ha hytte i byen og fast bopel på småbruket.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?Noen venner av moren min har høttah på Frogner og fast bopel på Hvaler.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?
Hehe, den løsningen vet jeg noen som har brukt. Særs gunstig siden småbruket ligger i en kommune med store skattefradrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?Fast ettersending av post! Det ordner seg vettu!
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?Ja men posten har jo lansert noe nytt med scanning av all post til epost, har de ikke? Jeg kan ikke detaljene, siden jeg kastet reklamen når den kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?Mange kommuner praktiserer boplikt strengt. Hvis du har barn, så må jo de f.eks. gå på skole i den kommunen du er bosatt. Litt tungvindt kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvordan er det med boplikt på småbruk langt til skogs?Ring kommunen så kan de helt sikkert svare deg på om det er boplikt akkurat der småbruket ligger. De har vel oversikt over størrelse på tomt osv, om det har betydning for boplikt eller ikke.
![]() |
|
|