Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fotoglede?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 16:22   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Fotoglede?

jeg har da levert inn 4040 bilder ti fremkalling Det var tilbud her i byen skjønner dere Og det værste er vel at det er bilder fra august og frem til nyttår, de etter nyttår får jeg ta en annen gang. De hadde timesfremkalling, men jeg gav de klengre frist. Totalt ble det 1616 kroner, men egentlig skulle det ha blitt 8040 kroner på en times fremkalling. Helt vilt! Jeg tror jeg tar nok bilder av barna mens de er små og nå får jeg i alle fall masse jobb med å sette de i album og scrappe

rent idioti muligens, men hadde vært spennende å vist hvor mange som benytter seg av tilbudet på preus denne gangen. De får nok jobbet de som var der tror jeg

Gammel 05-03-07, 17:04   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fotoglede?

Du er jo "verre" enn meg jo.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 17:19   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss!

Jeg har i det minste vært flink og sikkerhetskopiert x antall bilder i dag.

Gammel 05-03-07, 18:51   #4
Smula
Fullverdig medlem

Smula sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Smula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oi, det var bra tilbud! Jeg har en haug med bilder jeg skulle fremkalt jeg og. Helt sikkert over 1000, men ikke riktig så mange som deg.

Smula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:18   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Bøyer meg i støvet over å ha møtt min overkvinne

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:48   #6
Solstråla
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2007
Solstråla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Å hjelp, det var mange bilder.
Men da kan du kose deg med å sette dem i albumet og scrappe en hel masse.

Solstråla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 17:45   #7
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Oj så flink du har vært. Det var litt av et tilbud, hvor var det?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 14:46   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

tilbudet var på preus i Molde. Når bildene ble hentet (fire fulle bæreposer) kunne damen bak disken fortelel at det var 400 meter med fotopapir totalt Det setter ting i perspektiv

Gammel 13-03-07, 15:00   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

og nå får jeg i alle fall masse jobb med å sette de i album og scrappe

Sitat:

400 meter med fotopapir totalt

Lykke til!

Gammel 13-03-07, 15:02   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk fremkalt 110 bilder i fjor, og har ennå ikke fått alt inn i album. Lykke til med innlimingen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.