Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Beste servicen du vil få!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 11:31   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste servicen du vil få!

Det er ett sted jeg virkelig stikker innom om jeg har meg et ærend der eller ikke, når jeg er i omrpdet. Jeg kjøper meg en kopp kaffe eller en flaske brus, bare for å gå ut derfra med smilet godt på plass hvis min yndlingsserviceyter over alle er på plass, Elvis på Statoil på Jessheim.

Han er helt RÅ! Fantastisk Jeg tror ikke det finnes ett menneske som ikke blir i godt humør av han.

Siden jeg nettopp fikk lyst opp av dagen av han, fikk jeg lyst å dele med FP

Så, hvis noen er på Jessheim - stikk innom Statoil! Det er så jeg har lyst til å si det er verdt omveien fra E6, hvis du har lyst på en pølse eller brus, eller har en annen unnskyldning til å få dagen lyst opp.

Her er en sak fra ifjor i lokalavisa, vel verdt å lese om en fantastisk herlig gledesspreder av en fyr Der står det litt om hvorfor han er så herlig også.
(og hvem trenger ikke en gladnyhet om dagen??)

gså har jeg lest et sted at han var på undercover boss på TV i vår da Statoilsjefen gikk undercover, men det har ikke jeg sett. Noen som så det programmet?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:33   #2
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste servicen du vil få!

Så herlig, du ga meg lyst til å dra dit! Men se litt på linken din.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:46   #3
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Så herlig, du ga meg lyst til å dra dit! Men se litt på linken din.

Jeg får opp en sak i lokalavisa på den linken?

Gammel 09-08-11, 11:48   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg så det programmet. Veldig fin fyr altså.

Gammel 09-08-11, 11:52   #5
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Hva var innholdet ift han? Bare nysgjerrig

Gammel 09-08-11, 11:54   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå får jeg også opp riktig. Jeg fikk opp noe du hadde skrevet her på FP i 2009 tror jeg det var (noe som jeg ikke hadde lest før).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 12:07   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Uhm, hva var det, da? Han var jo med fordi ordene om ham er viden kjent. Sjefen kom og var sammen med ham i butikken en dag. Men detaljene husker jeg ikke.

Gammel 09-08-11, 13:14   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Også har jeg lest et sted at han var på undercover boss på TV i vår da Statoilsjefen gikk undercover, men det har ikke jeg sett. Noen som så det programmet?

Jepp! Jeg så det for et par uker siden. Om han faktisk er slik som han fremsto på tv, så må det være veldig kjekt å være hans kunde.

Gammel 09-08-11, 13:16   #9
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

JEg så deler av programmet.

De ville ha ham med til å utvikle servicetjenester og motivasjonsprogram etc. Være en sparring for ledelsen. Toppsjefen ble sjarmert og imponert, kan du si.

Gammel 09-08-11, 18:50   #10
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Helt enig! Han er helt ubeskrivelig hyggelig og flink! Han er en ressurs uten like for Statoil og han var jo også med i den "undercover-boss"-serien på tv.
Det er en ren fornøyelse å bruke Statoil på Jessheim.

Gammel 09-08-11, 19:00   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er den Statoilen på Lie, litt nord for Jessheim, ikke sant ? Er nemlig en Statoil i sentrum også .

Har tenkt mange ganger at jeg skulle stikke innom, men ennå ikke kommet så langt.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 19:09   #12
m^2

m^2 sin avatar

Standard

nei, den i sentrum ja.

Gammel 09-08-11, 19:24   #13
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

nei, den i sentrum ja.

Elvis er litt rundt omkring han. Jeg har truffet han et par ganger på Statoil på Gardermoen også, og kjæresten min kjente han igjen fra Statoil på Skedsmokorset for noen år tilbake.

Gammel 09-08-11, 19:25   #14
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Å sier du det! Nå var han hvertfall i sentrum da.

Gammel 12-08-11, 08:54   #15
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Lurer på om ikke han skulle sendes litt rundt nettopp for å lære de andre ansatte om service, det var noe av det som ble sagt da han var med i Undercover Boss Norge. Han vet virkelig hva service og godt humør er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.