|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Hva må jeg se på når jeg skal kjøpe ny pc?Jeg har virkelig ikke peiling på spesifikasjoner og sånnt. Det hjelper fint lite med navn og nummer på skjermkort, prosessor, ram osv. Jeg aner ikke hva det betyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg se på når jeg skal kjøpe ny pc?Hmmm, skal vi se... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg se på når jeg skal kjøpe ny pc?Det kan i praksis være vanskelig å finne pc-er i konsumentmarkedet uten skjerm som gir en del gjenskinn. Omtrent alt som er å oppdrive er med "glossy" skjerm. I bedriftsmarkedet er det en del som har matte skjermer.
![]() |
#4 |
tankefull
|
![]() Sv: Hva må jeg se på når jeg skal kjøpe ny pc?Takk for hjelpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg se på når jeg skal kjøpe ny pc?Det er ganske få 17" som jeg har vært borti som har god batteritid. Gjerne er hele fokuset på denne typen pc-er at de er "skrivebordserstattere" og ikke skal brukes "rundt om kring". På 15,6" kan det nok være enklere, og utvalget er større. Jeg har ikke kjempeerfaring med 15,6"-modeller for konsumentmarkedet, men kan være at f.eks. Acers Timeline 5830 kan være aktuell.
![]() |
|
|